morgen bevallen

A

Anoniem

Guest

hoi   meiden

kom net uit het ziekenhuis en moet me morgen om 8 uur melden
dan gaan ze me met een ballonnen katheter proberen om de boel op te rekken enondertussen met het infuus in te leiden ,, ik moet er 90 % rekening mee houden dat het een ks gaat worden omdat er te veel risicos zijn en de boel eigenlijk   nog niet rijp is,,

zit er een beetje doorheen aan de andere kant ben ik heel blij dat hij word geboren morgen,,

veel liefs cora

hoi cora

Nou in ieders geval heel veel succes morgen en dat alles maar goed mag gaan,je hebt je kleintje snel in je armen.toy toy gr wendy 37,5wk

Hoi hoi,

ik wil je toch ook wel even succes wensen...
Ik hoor hier eigelijk niet thuis, ben bij het december forum, maar vond het toch even spannend om hier eens een kijkje te nemen.

TOY TOY zou ik zo zeggen...

Liefs,
van ons...
33 weken en 1dag (om precies te zijn, hehe...)

Jeetje dat lijkt me ook wat!!

Hopelijk kan je jezelf nog een beetje voorbereiden, zodat je enigszins uitgerust die kant op kunt gaan morgen!

Heel veel succes alvast en graag hoor ik van je hoe het gegaan is!

Groetjes G.!!!!!!!

Lieve Cora,

dat is dus echt goed en slecht nieuws tegelijk...
Goed omdat je zeker weet dat je snel je kleine man hebt, dat je van al die kwaaltjes afbent...
Maar het lijkt me ook wel heel eng dat je weet wanneer er iets gaat gebeuren en dan nog zo'n grote kans op een keizersnee....
Het zal wel het beste zijn want om je nog veel langer te laten doorlopen met die suiker en alles lijkt me ook niet zo verantwoord....

Ik zal aan je denken morgen en hoop voor je dat alles zo voorspoedig mogelijk verloopt!!!

Veel succes en sterkte gewenst!

Veel liefs Nika

Hoi Cora!
Ik wens je heeel veel succes met de bevalling morgen! Dat het allemaal vlot mag verlopen! Toi toi toi!
groetjes van Iejoor
39 weken en 5 dagen

Lieve cora

heel veel succes en sterkte morgen!!
Ik zal voor je duimen dat het snel gebeurd is, en je een kerngezonde beeb in je armen hebt!!

liefs gridje

hoi cora

nou zou echt aan je denken en hoop dat het allemaal goed gaat.
want dit is niet niks.
zelf ben ik woensdag aan de beurt ben nu al 42w,

heel veel succes en sterkte en denk aan je kleine mannetje dan komt het vast wel goed
liefs moontje

vandaag 42 w

Terug
Bovenaan