morgen bloedprikken

A

Anoniem

Guest
heey meiden,

morgen mag ik gaan bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb. Verder hebben we 9 maart weer een afspraak bij de gyn. Dan krijgen we ook de uitslag van het bloed en krijgen we te horen hoe nu verder i.v.m zaad van mij vriend wat op zijn zachts gezegt niet zo goed was...
8 maart NOD, en hoop toch heel erg dat 9 maart met nieuws bij de gyn kom dat ik zwanger ben...nog maar ff anderhalf week afwachten dus...

Liefs

Lieve cloewja,

Wat een spannende tijd meid! Ik hoop ook enorm voor je dat je met positief nieuws naar de gyn kan en dat het allemaal niet meer nodig is maar mocht dat niet het geval zijn dan hoop ik echt dat ze alles goed in kaart kunnen brengen zodat jullie een goed behandelplan in kunnen!!

Sterkte en succes! Liefs Lynn.

spannende tijd..
1 1/2 weekje lijkt kort,maar wachten duurt zó lang..

succes ermee

Hoi Cloewja,

Wat een spannende tijd zeg! Ik ga heel hard voor je duimen dat jullie goed nieuws krijgen!

Sterkte met wachten.....

Hey cloewja

Oh dat is spannend ja! Ik hoop ook voor je dat je dan een heel gave echo hebt!
Maa zo niet, dan zul je wel een behandelplan krijgen denk ik? Zal het voor jullie ook IUI worden?

Ik denk aan je!

Sterkte Cloewja, wel fijn dat dan alle onderzoeken achter de rug zijn. Mocht je niet zwanger zijn, dan kunnen ze gelijk een goed behandelplan opstellen. En wie weet is de zaadkwaliteit volgende keer wel beter en kunnen ze IUI doen?

Sterkte met de spanning.
Wenser

Terug
Bovenaan