Morgen bloedtest,maar vandaag negatieve urinetest,kan het toch positief zijn dan ?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi ,
Even een dringende vraag!
Ik ben vandaag naar mijn huisarts geweest omdat ik al 1,5 week last heb van steken in mijn onderbuik, links,rechts, soms in het midden.
Voel me ook een beetje opgeblazen.
Vrijdag heb ik mijn nod pas maar omdat ik 2 maanden geleden gecurrateerd ben ben ik niet helemaal gerust.
Vandaag heeft de huisarts een urinetest gedaan op zwangerschap,morgen moet ik een bloedtest doen ook op zwangerschap....maar mijn vraag is dat wel mogelijk dat het een negatief is en de bloedtest misschien positief.
Omdat de urinetesten toch ook vrij gevoelig zijn ?
Alvast bedankt!
Groetjesss

Hoi hoi,

Spannend zeg!
Ik weet dat een bloedtest veeeel nauwkeuriger is.
Kijk maar eens op de site van predictor. Daar kun je je vruchtbare dagen ed berekenen en er staat ook bij vanaf welke dag je een bloedtest en thuistest kunt doen. De bloedtest kan al dagen eerder. Ik heb zelf ook een keer een bloedtest gehad. Was toen niet zwanger, maar de dokter vertelde mij dat de bloedtest een zwangerschap veel eerder aan kan tonen dan een urinetest.
Misschien kun je morgenvroeg nog een urine testje doen met ochtend urine. Die is sterker geconcentreerd en kan (vooral in het begin van een zwangerschap) sneller het Hgc hormoon aantonen. Ik wens je veel suc6. Laat even weten hoe het afloopt!
Liefs Muus.

Hoi hoi ,
Ben ik weer ....
Zoals ik al verteld had moest ik woensdag bloed laten prikken,helaas was de uitslag negatief!
Dat terwijl ik me echt zwanger voel,gespannen borsten,zeurende rugpijn,steken in mijn onderbuik en vreselijk moe.
Maar goed, een bloedtest liegt niet he.
Nu was ik gisteren(zondag)al 3 dagen overtijd en voelde me nog steeds zo raar.
Heb een urinetest gedaan van mat care en die was heel licht positief,vandaag opnieuw getest,weer heel licht positief maar wel donkerder dan gisteren.
Wie kan me helpen?Zou het zo gaaf vinden maar kan het niet geloven.