A
Anoniem
Guest
Nou, morgen is het weer zover. Ik mag dan weer naar de chirurg en kan krijg ik waarschijnlijk te horen of ik weer geopereerd moet worden. Ze hebben het idee dan de ontsteking een fistel (tunneltje) is geworden en die moet dan dicht gemaakt worden. Ben heel benieuwd. Wil als het nodig is de arts vragen of het dan zo snel mogelijk kan omdat ik daardoor ook weer 1 á 2 maanden uit de running ben. Het vervelende is gewoon dat je daardoor niet door kunt zetten met de MMM.
Ik weet dat het beter is om eerst zelf gezond te zijn en goed in m'n vel te zitten en dat hou ik dan ook maar voor ogen, maar leuk vind ik het zeker niet en zie er ook erg tegenop. Helaas weet ik hoe het de vorige x allemaal is gegaan en dat was geen pretje. Ik kroop letterlijk en figuurlijk over de vloer.
Dus maar duimen dat het niet hoeft
Liefs Leah
Ik weet dat het beter is om eerst zelf gezond te zijn en goed in m'n vel te zitten en dat hou ik dan ook maar voor ogen, maar leuk vind ik het zeker niet en zie er ook erg tegenop. Helaas weet ik hoe het de vorige x allemaal is gegaan en dat was geen pretje. Ik kroop letterlijk en figuurlijk over de vloer.
Dus maar duimen dat het niet hoeft
Liefs Leah