Morgen dan misschien de dag

Nou vandaag ben ik precies 41 weken en vanavond ga ik naar de verloskundige en gaan ze misschien strippen.  

Ik kan wel zeggen dat ik er nu aan toe ben. Eerder schreef ik al dat ik me rot verveel. Nou daardoor heb ik twee dagen geleden en beetje teveel gedaan in huis waardoor ik nu last van mijn rug heb, oeps. Het forum doet nog steeds gek waardoor ik veel berichtjes niet kan lezen en ik heb weer problemen met het UWV. Kreeg ik 2  weken geleden een brief dat ik mijn bevaldatum moest doorgeven anders zou het verlof stopgezet worden. Dus ik gebeld en aangegeven dat ik nog niet eens bevallen was. De brief moest ik voor de 15de terugsturen  anders werd me dossier gesloten. De 15d was mijn uitgerekende datum en helaas heb ik niet de mazzel dat ik wat eerder bevallen ben. Dus ik gebeld en nee dat was geen enkel probleem. Yeh right. Wat blijkt hebben ze het dus wel stopgezet. Nou geloof me naar de geschiedenis wat hieraan vooraf is gegaan, 5x post verzenden wat niet aankwam en 2 maanden wachten op mijn geld, werd ik een beetje chago.

Lekker hoor als je 41 weken bent.

Maar ja vanavond gaan ze dus kijken hoe de baarmoedermond ervoor staat en wie weet gaan ze dan strippen en is ze er binnen een paar dagen. Ik hoop het zooooooooo.

Nou lekker ze werken een beetje langs elkaar heen daar bij het uwv.
Ik heb van de week een brief ontvangen dat mijn uitkering stop is gezet en dat het omgezet zou worden naar een zwangerschaps uitkering, maar ik heb mooi niks ontvangen.
Zeggen ze, dat er helemaal geen melding van is dat ik zwanger ben........
Vandaag kreeg ik een nieuw formulier (de 100ste ongeveer) om opnieuw verlof aan te vragen en tegelijkertijd ontvang ik vandaag een brief dat die uitkering WEL is aangevraagd en dat ze even nodig hebben om te kijken of ik er wel recht op heb!!!????????
SNAP JIJ HET NOG? Nou ik niet! pffft ik word zo moe van die mensen!

Zo dat ben ik even kwijt... (ben vandaag uitgerekend)

Groetjes Anna

wanneer beginnen ze met stripppen?

ik moet zaterdag naar het ziekenhuis voor een 41,3 dagen onderzoek. (serotiniteits???)
Is dat ook met strippen.

Ben het wachten beu.

Hoi Anna,

Nou ik hoop echt voor jou dat het goed gaat met het UWV. Als je veel problemen blijft houden dan zou ik als ik jou was hun klachtenlijn bellen. Tot nu toe hebben die mensen wel altijd echt wat voor mij betekend.

Nou iik was dus gister naar de vk maar ze kon nog niet strippen want de baarmoedermond lag te hoog en ze kwam er niet bij, zuuuuuuuuuucht. Balen hoor.
Nu moet ik maandag terug en dan gaan ze het nog een keer proberen.

Superbly, mijn verloskundige heeft zelf oorgesteld om te strippen. Ik had toen ik 40 weken was een afspraak en toen stelde ze voor om op 41 weken te strippen. Althans eerst gingen ze dus kijken hoe de baarmoeder ervoor stond en als het kon zouden ze gaan strippen wat dus nu helaas niet kon. Als ik jou was zou ik aangeven dat je dat graag zou willen. Mijn vk zei dat het de moeite waard is oral als je thuis wilt bevallen. Na 42 weken ga je toch weer naar het ziekenhuis en als je dat niet wilt kan strippen toch wel de moeite zijn. Of als het gewoon veel te zwaar wordt wat ik dus nu wel sinds 3 dagen heb. Wat teveel gedaan in huis en nu heb ik veel last van de rug.

gr vanessa 41+2

Terug
Bovenaan