MORGEN de 12 weken ECHO.... spugen van de zenuwen!!

Pfffffff, morgen de 12 weken echo, zit me zo druk te maken dat ik aan het overgeven ben. K*T hormonen, krijg mezelf niet op de rit.. Bah. Vanmiddag eerst nog langs de tandarts, gaatjes boren..

Gelukkig zijn we morgen om 9.40 aan de beurt, dus geen langslepende ochtend van te voren...

Graag een pep talk van jullie..heb het nodig!

Liefs Ro
11w+5d

Vervelend zeg! Weet je tandarts al dat je zwanger bent? Want dan moet je andere verdoving hebben.

gelukkig mag je lekker vroeg! Het komt allemaal wel goed meid!

Je hebt je daagje wel vandaag dan...Wellicht ben je ook nog een beetje aan het stressen voor de tandarts (zou ik in ieder geval hebben...) en voor morgen. Kun je niet een beetje afleiding zoeken. Loop even naar de winkels in de buurt of ga de eendjes voeren of ga lekker in bad met een boek. Kun je even je gedachten verzetten (een klein beetje dan!) en frisse lucht is ook altijd goed!Verwen jezelf met wat lekkers heeft waarschijnlijk niet echt veel zin na een tandarts-bezoek. Succes en voor je het weet is het morgenochtend 11.00 uur is het allemaal voorbij en sta je met een mooie foto buiten!
Heel veel succes, ook straks bij de tandarts, en laat even weten hoe het is gegaan!

Gr. Dabanne!

Ik was ook zo zenuwachtig joh, echt rot, maar probeer je toch maar te ontspannen.....
Ik dacht op den duur maar zo dat het helemaal geen zin heeft om me zo druk te maken om die echo, wachten moet je toch en je kan er nu toch niks aan veranderen hoe de echo zal gaan,
maar is vast allemaal goed!!!

Hou je haaks en relax, voor je het weet is het morgenochtend en gewoon lekker afleiding zoeken!!

Liefs Rieke
16+1d

Hey Ro,

Begrijp je gestress helemaal. Ik heb gelukkig nog nooit wat heftigs op zwanger gebied meegemaakt en ging helemaal top naar de 8 weken echo. Geen stress niks!!
Toen ik hier melde dat alles goed was kwam er iemand met een horrorverhaal, dat wil je niet weten!
Met de 11 weken was ik dus echt op van de zenuwen. Helemaal niks aan de hand. Zat ie te zwaaien haha, zo van lekker puh niks aan de hand hahaha!!
Wat bezield je om van die horrorverhalen te vertellen. Maar goed, wat ik zeggen wou.

Die inieminie van jou is blijkbaar nogal een vechtertje en waarschijnlijk zit die morgen ook lekker naar je te zwaaien!! Niet te druk maken!
Ik heb na de 11 weken echo heel bewust die knop omgezet, zo van al die tijd heb ik me druk gemaakt, nu ga ik lekker van mijn zwangerschap genieten!!!
Probeer het ook te doen na je goede echo morgen.
Wat Rieke hierboven al zegt, je hebt er toch geen invloed op.
Heel veel succes, ik zal aan je denken en laat je het snel weten?
Liefs Sonja

Tandarts is echt alles meegevallen, zelfs zonder verdoving.. het speelt allemaal mee, heb echt vreselijk liggen huilen in die stoel, maar mijn tandarts is super en had alle begrip.. Nou is het al bijna morgen en dan is alle spanning weer voorbij, houdt jullie op de hoogte, THANX!!!

Terug
Bovenaan