Morgen de 2e echo alweer!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Moet zeggen dat ik nu behoorlijk zenuwachtig begin te worden! Voor de mensen die mij niet zo goed kennen en denken wat doe ik hier een korte uitleg:

Juli 2010 - getrouwd met Udo

September 2010 - gestopt met de pil

Oktober 2010 - Eerste echte en gelijk laatste periode
Zwanger!!

December 2010 - miskraam gehad, geen hartactie te zien op de echo, het kleintje is 7 weken en 3 dagen oud geworden

Na 6 maanden was mijn laatste periode 30 april 2011.............zwanger!!!

Twee weken geleden mijn 1e echo gehad, hartje klopte! Was toen bijna 6 weken....

Nu morgen de 2e echo, die afgesproken is omdat ik dan de 1e zwangerschap heb overschreden....

Wat spannend!!! Ik heb sokjes voor mijn man gekocht met I love papa............zo lief......kon het niet laten hoor! Ik hou jullie op de hoogte, moet er 16.10uur zijn!

xxxxxxxxxxxxxxx Jessica

Duimen meiden! Ik hoop dat jullie heeeeel snel volgen xxxxxxxxxxxx

Spannend meid!!!! Ik ga morgen echt voor je duimen dat alles goed is met je kleintje. Heel veel succes morgen. Laat je het morgen weten?
Liefs Chantal

Heel veel succes morgen. Het zit vast goed veel plezier bij het kijken naar jullie kleine uk.

Liefs Linda,

Wat spannend! Wil je bij deze heel veel succes toewensen en we gaan er vanuit dat het gewoon allemaal goed is met die kleine van jullie.
Groetjes Lizette

Spannendd!!
Heel veel succes morgen en hopelijk een mooi beebje te zien en te horen!

ow... meis, wat spannend!!!!! ik duim voor je en ja die sokjes die doen t 'm!!! super lief!

Succes meis! liefs kim

heel veel succes lieverd!! blijft toch elke keer spannend!!!
zal aan je denken!
en Udo zal de sokjes vast super gaaf vinden!
en alvast gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk ;-))
xxx

Terug
Bovenaan