Moet zeggen dat ik nu behoorlijk zenuwachtig begin te worden! Voor de mensen die mij niet zo goed kennen geef ik nog even een korte uitleg:
Juli 2010 - getrouwd met Udo
September 2010 - gestopt met de pil
Oktober 2010 - Eerste echte en gelijk laatste periode
Zwanger!!
December 2010 - miskraam gehad, geen hartactie te zien op de echo, het kleintje is 7 weken en 3 dagen oud geworden
Na 6 maanden was mijn laatste periode 30 april 2011.............zwanger!!!
Twee weken geleden mijn 1e echo gehad, hartje klopte! Was toen bijna 6 weken....
Nu morgen de 2e echo, die afgesproken is omdat ik dan de 1e zwangerschap heb overschreden....
Wat spannend!!! Ik heb sokjes voor mijn man gekocht met I love papa............zo lief......kon het niet laten hoor! Ik hou jullie op de hoogte, moet er 16.10uur zijn!
xxxxxxxxxxxxxxx Jessica
Duimen meiden!
Juli 2010 - getrouwd met Udo
September 2010 - gestopt met de pil
Oktober 2010 - Eerste echte en gelijk laatste periode
Zwanger!!
December 2010 - miskraam gehad, geen hartactie te zien op de echo, het kleintje is 7 weken en 3 dagen oud geworden
Na 6 maanden was mijn laatste periode 30 april 2011.............zwanger!!!
Twee weken geleden mijn 1e echo gehad, hartje klopte! Was toen bijna 6 weken....
Nu morgen de 2e echo, die afgesproken is omdat ik dan de 1e zwangerschap heb overschreden....
Wat spannend!!! Ik heb sokjes voor mijn man gekocht met I love papa............zo lief......kon het niet laten hoor! Ik hou jullie op de hoogte, moet er 16.10uur zijn!
xxxxxxxxxxxxxxx Jessica
Duimen meiden!