Morgen de 2e echo alweer!!!!!

Moet zeggen dat ik nu behoorlijk zenuwachtig begin te worden! Voor de mensen die mij niet zo goed kennen geef ik nog even een korte uitleg:

Juli 2010 - getrouwd met Udo

September 2010 - gestopt met de pil

Oktober 2010 - Eerste echte en gelijk laatste periode
Zwanger!!

December 2010 - miskraam gehad, geen hartactie te zien op de echo, het kleintje is 7 weken en 3 dagen oud geworden

Na 6 maanden was mijn laatste periode 30 april 2011.............zwanger!!!

Twee weken geleden mijn 1e echo gehad, hartje klopte! Was toen bijna 6 weken....

Nu morgen de 2e echo, die afgesproken is omdat ik dan de 1e zwangerschap heb overschreden....

Wat spannend!!! Ik heb sokjes voor mijn man gekocht met I love papa............zo lief......kon het niet laten hoor! Ik hou jullie op de hoogte, moet er 16.10uur zijn!

xxxxxxxxxxxxxxx Jessica

Duimen meiden!
 
Oh meid wat heerlijk!
Ik duim dat alles goed is.
Maak me wel zorgen of bij ons alles goed is en weet eigenlijk niet waarom.
Ben ook zo bang dat ik straks bij de Vk ben en geen hartje hoor!
Had jij geen krampen of bloedverlies? Oh wat voel ik me onzeker! En wij hebben pas 2 augustus echo en intake 18 juli. Maak mezelf echt gek.
Voel me ook niet superzwanget, maar gewoon hetzelfde als ervoor. Alleen wat moe en mijn buik is in de avond wat opgezet. En vaak plassen.
Laat je weten hoe het is gegaan?

Liefs xxxx
 
Hay meid,

Natuurlijk maak je je druk en onzeker, volstrekt normaal! Wie niet in het begin? Niet onzeker zijn en denk maar zo:

zolang je geen bloed verliest, geen kramp krijgt of dat je symptomen plotseling verdwijnen..........is het nog lekker bij jou!

Deze gedachte helpt mij wel.........zeker na de eerste miskraam, anders was ik nu, met 8 weken al gek geweest!

Ik laat het morgen weten!

xxxxxxxxxxx
 
Succes morgen met de echo.
Ook ik zal voor je duimen dat je kleintje het gewoon lekker goed gaat doen en zometeen je kleintje lekker kan knuffelen.
 
Terug
Bovenaan