Morgen DE Dag... Wel of niet zwanger?? Wie heeft dit nog meer meegemaakt?

Hai allemaal!

Morgen ben ik rond 8 weken, toen ik 6 weken was  heb ik een 'pret' echo laten maken, ik dacht dat ik toen 6 weken was dus dat je wel een hartje zou zien..
Nou de echoscopist zag dus helemaal niks! Windei (wel vruchtzakje, geen vruchtje) werd me vertelt... ik was volgens de echo 5 w en 6 dagen.
Ik moest direct die maandag toen was ik dus 6 weken en 2 dagen) naar het echocentrum voor een inwendige echo, ook daarop was niks te zien.. VK gebelt en die zei wacht nog maar even 2 weken, die zijn nu dus voorbij en morgen moet ik naar het ziekenhuis voor nog een inwendige echo, zien ze daar niks op dan onderga ik een curretage later deze week.. pfff begin nu wel zenuwachtig te worden, ben ik nou wel of niet zwanger?? Ik heb wel alle verschijnselen maar dat heb je met een windei dus ook... wie heeft dit ook meegemaakt??

Liefs Denise

Hoi, heb niet echt hetzelfde meegemaakt, maar heb in dec een bbz gehad, dus weet perfect hoe jij je voelt!
Ik wens je alvast veel succes voor morgen opdat alles goed is!

Liefs Babeken

Vorig jaar september, kreeg ik met 8 weken een termijnecho.
En helaas was er bij toen niets te zien.
Ik had ook een windei, of te wel een leeg vruchtzakje.
Meteen bij de celdeling is het toen al verkeerd gegaan, en is het vruchtje niet verder gegroeid.
Toen ik die dag de termijnecho kreeg, had ik al wat bloedingen en 3 dagen na de echo.
Heb ik spotaan een miskraam gekregen, anders had ik ook een curratage gehad.
Maar het positieve aan mijn verhaal is, dat ik maar 1 1/2 week later alweer bevrucht ben.
Alleen kwam ik daar 8 weken later achter, want ik wist dat je menstruatie na een miskraam of zwangerschap langer op zich laat wachten.
Ik heb dan ook maar een 1 week echt gebloed, en toen was het ook echt weer over.
Lichamelijk was ik er over heen, maar geestelijke niet.
Het doet heel veel met je, ik voelde mij bedrogen door mijn eigen lichaam.
Want je hebt wel zwangerschapsverschiijnsel, en waarvan, van niets.
Nu ben ik 34 weken zwanger, en het gaat heel erg goed.

Ik hoop voor jou, dat je wel zwanger ben !!
Heel veel succes vandaag!!
En we horen wel van je, of je zwanger bent.

Groetjes ......

Hey meiden,
helaas geen goed nieuws... het blijkt inderdaad een leeg ei te zijn.
Woensdag mag ik gelijk komen voor curretage, dat vind ik wel fijn want wil er niet langer mee rond lopen!
Bedankt dat jullie mee leefden en een fijne zwangerschap!

Liefs Denise

Hoi denise,

Wat ongelofelijk balen voor je, succes met het verwerken hiervan en hopen dat het snel allemaal weer goed met je gaat. De curretage viel mij alles meer en ik ben nu 7 weken na de curretage alweer 4,5 week zwanger. Hoop dat het jou ook allemaal meervalt qua medische aspecten.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan