Morgen de echo!!!!

Hallo meiden,

Ik heb een tijdje niets van me laten horen op het okt. forum. Ik werd té onzeker van de miskraamverhalen......... Ik hoop niet dat jullie dat egoïstisch vinden....
Morgen krijgen we de 1e echo en ik ben me daar toch een partij zenuwachtig joh!!
Ik voel me nog superzwanger ( in mijn geval knap beroerd hahaha) heb geen bloed verloren. Maar dat zegt niets heb ik ondertussen wel in de gaten.....Ik weet wel dat ik me niet te druk moet maken, maar dat zit in me.

Nou ja, morgen 11.30 gaan we kijken....Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

liefs Trudy
 
Hoi Trudy,

Ik weet precies hoe je je voelt!! Ik heb morgen ook een echo, om 10.00 uur. Het is voor mij alleen de tweede. In eerste instantie was ik onder behandeling bij de gyn en heb ik met de 8 ½ week de 1e echo gehad. Morgen ben ik 12 weken en 5 dagen en krijg ik de 2de echo. Ik ben ook hartstikke zenuwachtig. Maar ongerust ben ik niet meer. Twee weken geleden was ik op controle bij de VK en heb het hartje horen kloppen.

Succes morgen en laat horen hoe het gegaan is!!

Monique2
 
Spannend he, zo'n eerste echo. Ik weet nog heel goed dat ik ook bloednerveus was, onder andere door al die verhalen die je hier op het forum leest over bloedverlies, windei eventuele miskraam etc. Maar ik wil jullie wel even een hart onder de riem steken, want geen bloedverlies enzo zegt dus wel iets. Echt de kans dat het fout zit is weliswaar aanwezig maar is zoooo klein!

Helaas worden de verhalen dat het fout gaat niet 1x verteld maar meerdere malen omdat iedereen graag z'n ei kwijt wilt en omdat het nou eenmaal een rot ervaring is, maar aan de andere kant kan je het beter maar niet lezen. Negentig procent van de zwangerschappen gaat gewoon goed en als je week 10 voorbij bent is die kans alleen nog maar groter geworden.

Ik heb toen de echoscopiste gevraagd die bij mij de eerste termijnecho deed en zij vertelde dat in ongeveer een keer per twee maanden slecht nieuws moest vertellen aan vrouwen die geen bloedverlies etc hadden gehad en die dus gewoon voor een normale termijnecho kwamen.  En zij doet een boel echo's hoor!

Probeer er lekker van te genieten, zo'n termijnecho duurt helaas maar kort, maar probeer er wat vragen doorheen te gooien zodat je wat langer kan genieten van het wondertje in je buik!

Groetjes, Linda (39+3)

 
Hoi hoi,

Vanmorgen hebben we een wondertje in mn buik zien spartelen. Geweeeeeldig!!!! Ik ben nu 11 wkn en 1 dag zwanger en 10 okt uitgerekend.
Nu is het genieten geblazen.....

liefs Trudy
 
Terug
Bovenaan