morgen de echo

hallo meiden,

nog 1 dag wachten mogen wij ook voor de echo.
iedereen heeft er vast zin in...
spannend.heb er al helemaal zin in.
gr marjan

joehoe! Ik ook. spannend spannend. Gisteren een griepje te pakken gehad helaas. Was maar een beetje verhoging gelukkig dus niet zo erg en vandaag weer stuk beter. Was voor het eerst dat ik niet zo bezig was met zwanger zijn, ook wel weer eens lekker. En nu is het alweer donderdag en morgen..... ! Is jouw eerste he Marjan? Helemaal spannend, succes!!!

Jaaaaaaaaa, ik mag ook morgen!!!!!

Ben zo benieuwd hoe het is om dan je kindje te zien. Het voelt allemaal zo abstract nog....

Hebben jullie ook dat je toch ook wel zenuwachtig bent of alles wel goed is?

echt wel! en ik heb er al één gehad ... Maar niet zo nerveus als die eerste keer, het scheelt wel om een kloppend hartje gezien te hebben. Morgen is het jouw eerste echo ook begrijp ik?? Veel plezier!

hoi,
het is me 3de kind,
maar dit wordt me 1ste echo.
nou heb regelmatig pijn in me buik.
heb net me urine weg gebracht.ga eerst dat controleren,wat die lucht is echt sterk.
dus vind het wel spannend.ook omdat ik me nu erg goed voel.zit hier met een bak koffie en reep chocola,ooh erg he !!! heb hele digros leeg gekocht met snoep en koek.
maar die pijn kan misschien ook wel de groei zijn.ik schrok gister avond wel erg van me buik.
leek wel toen ik dik 4 maanden was.bij die andere 2.
heb net voor de gein geboden op een wagen,die ik graag wil hebben.nieuwste model.ik dacht duurt wel even voor ik iets hoor,nee 5 min later mail.
ja ik wil toch even morgen afwachten.
daar zegt ze het is niet goed of ze zegt er zitten er 2.zit ik met die wagen in me nek.
gr marjan

haha ja beter om even te wachten, is maar een dagje, kan vast wel. Buikpijn kan wel alles zijn ja, bandenpijn kan bijv. ook voor iedereen en per zwangerschap weer verschillen qua heftigheid. En als je al aardig gegroeid bent met je buik, zou dat goed kunnen. Nou je laat het vast wel even weten morgen he? Ben benieuwd!

Terug
Bovenaan