morgen de eerste echo!

Hoi meiden,

Eindelijk is het bijna zo ver, morgenvroeg mag ik voor de eerste echo. Als het goed is zit ik dan op 8 weken en 5 dagen. Vind het wel heel spannend hoor. Natuurlijk heb ik wat kwaaltjes, maar dat is dan echt de bevestiging dat ik een kindje draag. Kan het me nu nog maar nauwelijks voorstellen namelijk.

Ben ook wel een beetje bang, op dit forum vind je toch regelmatig verhalen dat het niet goed blijkt te zijn...moet je niet van uit gaan, maar toch...

Wat zijn die eerste weken toch spannend, waren ze maar voorbij, dan was het allemaal wat veiliger...

Nou ja we zullen zien morgen...ben erg nieuwsgierig!

Groetjes Marianne
 
Hoi Marianne,

Fijn dat je morgen je echo hebt. Geeft een wat duidelijker beeld, dan zie je die kleine met je eigen ogen.
Ik ben morgen precies 26 weken zwanger, weet nog goed hoe ik me voelde in het begin.
Ook al is dit mijn derde!
Veel plezier morgen en laat ons snel weten hoe het was.
Groetjes,
Sandra
 
Hoi!

Wat krijg jij al snel een echo! Ik ben nu voor de derde keer zwanger en ik heb bij alle drie pas met 12 weken een echo gekregen. En dan had ik nu nog geluk bij deze zwangerschap, want deze verloskunddige had zelf geen echo apparatuur. Zij zou alleen naar het hartje luisteren, dat lukt niet en toen zijn we doorverwezen naar iemand die wel de benodigde apparatuur had. Daar bleek gelukkig alles in orde te zijn.
Ik heb bij alle drie ook enorm in spanning gezeten met de enige zekerheid dat als het niet goed zou zitten, het vruchtje dan vanzelf "af zou komen".
Ik wens je heel veel sterkte toe de komende dagen tot de echo enne.... geniet van het moment dat je ook echt kunt zien dat er leven in je zit!
Groetjes Ceriel
 
Terug
Bovenaan