Morgen de eerste echo!

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal.

Morgen de eerste echo,ben er wel benieuwd naar.Dan weten we ook hoelang we zwanger zijn.Enne misschien ook wel wat het wordt.Maar dat wil ik niet weten,dat zie ik bij de geboorte wel.Mijn vriend is heel erg gespannen voor morgen.En ik ben weer heel erg gespannen om het te vertellen aan zijn ouders.
Raar he.

ik vertel Woensdag wel even verder van hoe of wat.

Groetjes Ik

hallo

ja leuk zeg je eerste echo!!!!
en heel erg spannend.
ik krijg mijn echo bij ongeveer 12 weken en hoever ben jij nu dan?

veel succes met je zwangerschap.

groetjes kelly (6 weken)

quote: kelly82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2006 20:43:57'));

hallo

ja leuk zeg je eerste echo!!!!
en heel erg spannend.
ik krijg mijn echo bij ongeveer 12 weken en hoever ben jij nu dan?

veel succes met je zwangerschap.

groetjes kelly (6 weken)

Hoi Kelly.

Ik ben nu 11 weken en 4 dagen zwanger.Dus uitgerkend op 15 Oktober.De huisarts dacht iets van 12 Oktober,dus ze zat er niet ver van af.Alles was goed te zien op de echo.Hij/Zij lag al lekker met haar armpjes en beentjes heen en weer te zwaaien.En het hartje was ook goed zei de verloskundioge.Donderdag even bellen voor een nieuwe afspraak bij mijn eigen verloskundige.De eerste echo was in het ziekenhuis.Maar alles leek goed zo te zien.Dus dat is al een hele geruststelling.Verder alles ook goed met jou?Hoe ver ben jij nu in?

Groetjes van een hele blije mama en papa.

quote: vrouwtje25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2006 13:50:22'));

Succes !!!!!  

Hoi,

bedankt.Het is allemaal goed gegaan.Ben nu 11 weken en 4 dagen zwanger.Alles zag er goed uit.Armpjes en beentjes zat al volop beweging in.
Dus nu op naar de volgende afspraak.

Groetjes blije a.s. ouders.

vraagje;
ik heb gisteren de eerste echo gehad van m'n tweede kindje, 10 weken en 2 dagen en 3,7 cm ongeveer, want meten ging wat lastig want het lag vrij stil
er was wel een hartje dat klopte zei de echoscopiste
maar m'n eerste kindje zwom driftig heen en weer, en deze lag zo stilletjes, ook na hoesten werd het niet echt beweegelijk
heeft iemand dit ook gehad??
vind het nu toch wel weer eng.........
groetjes mel

quote: mel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-03-2006 11:22:15'));

vraagje;
ik heb gisteren de eerste echo gehad van m'n tweede kindje, 10 weken en 2 dagen en 3,7 cm ongeveer, want meten ging wat lastig want het lag vrij stil
er was wel een hartje dat klopte zei de echoscopiste
maar m'n eerste kindje zwom driftig heen en weer, en deze lag zo stilletjes, ook na hoesten werd het niet echt beweegelijk
heeft iemand dit ook gehad??
vind het nu toch wel weer eng.........
groetjes mel

Hoi mel

Ik kan je daar niets over zeggen.Maar het meten ging heel makkelijk bij de baby.Het was nogal aardig heen en weer aan het wiegelen met de armpjes en beentjes.Was echt een leuk gezicht om te zien.Net alsof het aan het zwaaien was naar ons.IHIHIHIHI,beetje verbeelding mag ik wel hebben toch?Aanstaande Dinsdag naar de verloskundige toe.Voor de eerste keer,dus dat is wel weer spannend.

Fijne dag allemaal!

Terug
Bovenaan