Morgen de laatste pil :)

A

Anoniem

Guest
Eindelijk!
Eindelijk mag ik stoppen met de pil! :)
Mn vriend had allerlei smoesjes steeds waarom hij wilde wachten maar van de week had hij toch een verrassing voor me, schatje; stop toch maar :):)

Dus morgen slik ik mn laatste pil.. Nadat hij het zei ben ik als een gek naar de apotheek gegaan om foliumzuur te halen! Hahaha.

Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!
Hoe mijn lichaam ontpilt en hoe mn cyclussen zijn.
Ik slik al vanaf mn 14e de pil! 9 jaar! Das behoorlijk lang! Ik ben nog nooit zo uitkijkend geweest naar mn ongesteldheid alleen maar puur omdat ik dan kan gaan proberen :)

Hay,

Wat leuk dat je gaat stoppen met de pil :)

Ik ben sinds Nov 2008 gestopt met de pil en wacht nog steeds iedere maand gespannen af!

Houd ons op de hoogte en veel plezier ;)

Wat fijn meis (Y)

Ik heb ook 14 jaar de pil geslikt en bij mij was alles gelijk goed en regelmatig (wilde toen nog niet zwanger worden hoor)

Pas nu ik zwanger wil worden en al 1,5 jaar van de pil af ben, word mijn ongi opeens onregelmatiger, maarja...ben er dan ook mee bezig en dan kan ook voor veranderingen zorgen.

Ik hoop dat alles snel zal verlopen bij jou en je snel zwanger zult zijn. Succes ;)

Hoi Sabine

Wat fijn om te horen! We weten denk ik allemaal hoe het voelt om echt te beginnen. En dat voelt fijnnnn!! Hoop voor je dat jullie snel zwanger mogen worden. GOOD LUCK!

Xxx Jo

Wij hebben gisteren besloten er voor te gaan. Ben nu ongesteld en daarna geen pil meer. Ik slik hem ook al zo'n 10 jaar....
Heb al veel op internet zitten lezen, ben zo benieuwd nu al, wanneer ik zwanger kan zijn. Maarja, bij de ene gaat het heel snel, bij de andere kan het een jaar duren..... Hoop wel dat het snel zal gaan maar ja wie zal het zeggen, afwachten dus

hoi sabine
ja mannen vinden het toch maar eng om die stap te wagen.
wens je veel succes.
gr marjan

Hoi Sabine (en eigenlijk alle andere dames die mee lezen)

Ik ben nu na 8jaar de pil geslikt te hebben al 3 maanden gestopt. Ook ik ben nu nog steeds zo benieuwd hoe mijn lichaam reageert en wat het gaat doen. Ik kreeg in eerste instantie onwijs regelmatige cyclus en vervolgens werd alles in de war geschopt.
Ik hoop nu wel steeds meer dat ik zwanger ben ipv ongesteld. natuurlijk.

Mijn vriend is super lief en steunt me onwijs hierin. Hij wil graag dat ik hem betrek in het proces, hoe mijn lichaam reageert.
Ik denk dat als je jou vriend er ook beetje bij beetje bij betrekt dat ook hij er onwijs enthousiast van wordt!

Succes!

Gr, Tes

Hoi Sabine,

Wat leuk dat jullie een nieuwe stap gaan maken. Net als jou en de meiden hierboven heb ik ook onwijs lang de pil geslikt (10 jaar). Nadat ik stopte heeft het ruim een half jaar geduurd voordat de pil uit mijn lichaam was. Eerst heel regelmatig, net als yoen ik hem slikte, daarna gigantisch onregelmatig, heb daar heel wat testen op verslonden. En na een half jaar was het dus weer 'normaal'.
Hoop voor je dat het sneller gaat, maar het heeft wel even de tijd nodig!
Succes!!!

Terug
Bovenaan