morgen de Mirena

Hola morgen is de grotte dag.
De Mirena woord geplaast door de huisarts.ik vind spannen omdat mijn eerste is ,ook omdat ik bang ben voor pijn ;(

Veder Juliaan drink elke keer ietsjes minder FV en slaap noogsteeds kort ,is bij jullie iets beter?
Soms denk ik dat ff regel dag is!!!!!
Hoe is het met jullie kindjes?trouwens ik kan niet bij de forum terech .
Ik wil fotos van jullie babys zien:)
Liefs Emi

Ik heb na de zwangerschap van floortje een spiraaltje gehad en bij mij deed het plaatsen ECHT geen pijn.
Wel goed ontspannen zoals je dat ook deed bij inwendig voelen van bijv de vk.
Geen stres hebben hoor.......

Jochem slaapt overdag de ene keer beter dan de andere keer.
Mijn manneke wil gewoon al meer dan dat tie kan haha.
's avonds en 's nachts slaapt tie gewoon goed.
Komt 's nachts 1 keer voor een voeding.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik blij zal zijn wanneer dat dat weg valt want poeh hee ben echt zo geen nacht mens haha.
Maarja zolang hij komt heeft tie het nodig dus vooruit maar.

Sucses morgen

liefs louise

idd emi gewoon ontspannen dan lukt het het best.

en net als jij louise kan ik niet wachten tot hij gaat doorslapen en ook dat hij wat meer een ritme heeft.

emi waarom lukt het niet om in forum te komen?

Het is maar een heel klein momentje dat het minder prettig is. Maar ik had bij alletwee de keren nog geen kinderen gehad en dan schijnt het moeilijker te zijn en pijnlijker. Dus vooral ontspannen en niet teveel over nadenken. Succes

Hola Dames

Ohhhhh wat spanen maar is al gebeurt ik had geen pijn en de dokter was aan praten en praten toen zeg is al gebeurt ajajjaj Heel fijn gevoel ik wilde geen pijn meer :)
Nu genieten van mijn Baby en van mijn vriend jajajjaj nu kunnen lekker vrijen zonder bang te zijn

Terug
Bovenaan