Hoi allemaal
Morgen is mij grote dag ,en mij eerste puntie.
Ik loop deze week alleen maar ziekenhuis in ,en er weer uit.
Daar bedoel ik mee.
Zaterdag 7 juni ,10 juni,12 juni en 13 juni ,ben ik alleen maar voor controle geweest.
Ze hebben de eitjes gemeten er waren er wel 19 eitjes die ze moesten meten.
13 juni hebben ze bloed afgenomen,om te kijken hoeveel hormonen er waren.
S'middag kreeg ik plotseling een telefoontje van het ziekenhuis uit amsterdag.
Het was de VU-MC en er werd tegen me gezegd dat ik zondag de puntie krijg.
Maar ik moest wel 14 juni om 10:15 naar ziekenhuis in hoorn,om nog een inwedige echo te laten maken.
Omdat mij hormonen aan de hoge kant was ,lijk het beter om morgen de puntie te doen.
De dokter in hoorn heeft contact gehad met VU-MC ,En overleg gedaan ,omdat mij eitjes ook flink aan het groeien zijn.
Ik heb op dit moment een volle onderbuik.
Gistenavond om 22:30 moest in van VU-MC mij laatste spuit nemen ,en dat was (poeder+water+poeder).
Toe begon ik alles te voelen in mij lichaam bv. steken en het samen trekken in de buik.
Vandaag heb ik dat gevoel ook,dat heb ik doorgegeven aan de dokter,die zei dat ik me nu echt rustig aan moest doen.
Morgen om 08:15 moet mij man zijn zaadlozen doen in het ziekenhuis waar ik mij puntie krijgt om 10:30.
Om 09:45 krijg ik een spuit en een tablet werd er aan de telefoon gezegd ,dan kan het even intrekken voor ze de puntie gaan doen .
Het lijk me een drukke dag morgen.
wie heeft al een puntie gehad ,en hoe lang waren jullie bezig in het ziekenhuis.
En deed het na de puntie veel pijn.
ik zie wel hoe het gaat morgen.
groetjes van desi
Morgen is mij grote dag ,en mij eerste puntie.
Ik loop deze week alleen maar ziekenhuis in ,en er weer uit.
Daar bedoel ik mee.
Zaterdag 7 juni ,10 juni,12 juni en 13 juni ,ben ik alleen maar voor controle geweest.
Ze hebben de eitjes gemeten er waren er wel 19 eitjes die ze moesten meten.
13 juni hebben ze bloed afgenomen,om te kijken hoeveel hormonen er waren.
S'middag kreeg ik plotseling een telefoontje van het ziekenhuis uit amsterdag.
Het was de VU-MC en er werd tegen me gezegd dat ik zondag de puntie krijg.
Maar ik moest wel 14 juni om 10:15 naar ziekenhuis in hoorn,om nog een inwedige echo te laten maken.
Omdat mij hormonen aan de hoge kant was ,lijk het beter om morgen de puntie te doen.
De dokter in hoorn heeft contact gehad met VU-MC ,En overleg gedaan ,omdat mij eitjes ook flink aan het groeien zijn.
Ik heb op dit moment een volle onderbuik.
Gistenavond om 22:30 moest in van VU-MC mij laatste spuit nemen ,en dat was (poeder+water+poeder).
Toe begon ik alles te voelen in mij lichaam bv. steken en het samen trekken in de buik.
Vandaag heb ik dat gevoel ook,dat heb ik doorgegeven aan de dokter,die zei dat ik me nu echt rustig aan moest doen.
Morgen om 08:15 moet mij man zijn zaadlozen doen in het ziekenhuis waar ik mij puntie krijgt om 10:30.
Om 09:45 krijg ik een spuit en een tablet werd er aan de telefoon gezegd ,dan kan het even intrekken voor ze de puntie gaan doen .
Het lijk me een drukke dag morgen.
wie heeft al een puntie gehad ,en hoe lang waren jullie bezig in het ziekenhuis.
En deed het na de puntie veel pijn.
ik zie wel hoe het gaat morgen.
groetjes van desi