morgen de puntie

Hoi allemaal

Morgen is mij grote dag ,en mij eerste puntie.
Ik loop deze week alleen maar ziekenhuis in ,en er weer uit.
Daar bedoel ik mee.
Zaterdag 7 juni ,10 juni,12 juni en 13 juni ,ben ik alleen maar voor controle geweest.
Ze hebben de eitjes gemeten er waren er wel 19 eitjes die ze moesten meten.
13 juni hebben ze bloed afgenomen,om te kijken hoeveel hormonen er waren.
S'middag kreeg ik plotseling een telefoontje van het ziekenhuis uit amsterdag.
Het was de VU-MC en er werd tegen me gezegd dat ik zondag de puntie krijg.
Maar ik moest wel 14 juni om 10:15 naar ziekenhuis in hoorn,om nog een inwedige echo te laten maken.
Omdat mij hormonen aan de hoge kant was ,lijk het beter om morgen de puntie te doen.
De dokter in hoorn heeft contact gehad met VU-MC ,En overleg gedaan ,omdat mij eitjes ook flink aan het groeien zijn.
Ik heb op dit moment een volle onderbuik.
Gistenavond om  22:30  moest in van VU-MC mij laatste spuit nemen ,en dat was (poeder+water+poeder).
Toe begon ik alles te voelen in mij lichaam bv. steken en het samen trekken in de buik.
Vandaag heb ik dat gevoel ook,dat heb ik doorgegeven aan de dokter,die zei dat ik me nu echt rustig aan moest doen.
Morgen om 08:15 moet mij man zijn zaadlozen doen in het ziekenhuis waar ik mij puntie krijgt om 10:30.
Om 09:45 krijg ik een spuit en een tablet werd er aan de telefoon gezegd ,dan kan het even intrekken voor ze de puntie gaan doen .
Het lijk me een drukke dag morgen.
wie heeft al een puntie gehad ,en hoe lang waren jullie bezig in het ziekenhuis.
En deed het na de puntie veel pijn.
ik zie wel hoe het gaat morgen.

groetjes van desi

Hoi Desi,
Tjee, wat een week heb jij gehad, en nu morgen de puntie!!!
Hoppelijk valt het je mee, mij wel maar ik had maar acht eitjes.
Negentien is heel veel. De puntie op zich duurde bij mij ongerveer
een kwartier en daarna moest ik ongeveer twee uurtjes blijven liggen
dus neem wat lectuur mee. Ik wens je heel veel sucses morgen,
laat je weten hoe het ging, groetjes Miranda

Hoi Desi, wat spannend allemaal! Ik heb nog nooit een punctie gehad maar ik wens je veel sterkte voor morgen en ik hoop voor je dat het allemaal mee valt!

Groetjes Sandra

Hoi Desi,

Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen!! En na de punctie lekker uitrusten...
Mij is de punctie erg mee gevallen, bij mij hebben ze er toen 8 weg kunnen halen.
Ik heb op de dag van de punctie en de dag erna lekker rustig aan gedaan.

Groetjes Sharon

Hoi Desi

Ik hoop dat het allemaal is meegevallen. Ik had bij mijn 1ste ivf 22 eicellen en heb de punctie als te doen ervaren.   Ik zal heel hard voor je duimen. Ik ben toen zwanger geworden, maar helaas ging het later alsnog fout.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan