A
Anoniem
Guest
Vanochtend om 09.15 precies belde er een mevrouw van de IVF poli, zoals afgesproken natuurlijk. Maar toch toen de telefoon ging, kreeg even de kriebels.
Diep adem gehaald en opgenomen.
Diep van binnen dacht ik dat ze weer zouden gaan zeggen, helaas mevr....
Maar niets is minder waar.
We hebben een goede score dit keer
In het UMC liggen op dit moment 8 Embryo's van ons samen te wachten
8 Embryo's!
Alhoewel als je bedenkt dat er dus van de 20 maar 8 zijn overgebleven, dan is het wel een gigantische afvalrace. Maar goed dat boeit niet, t zijn er gewoon 8
Wow ik viel haast achterover van verbazing, alle angst gleed in een keer van mij af en ja ik zie het weer helemaal zitten, ik heb hoop, ik geloof dat dit m wel eens zou kunnen gaan worden.
Morgen om 14.20 uur moeten we ons weer in het ziekenhuis melden, eerst voor een aantal onderzoekjes, en dan halen ze een stukje weefsel weg uit mijn baarmoeder (dit omdat ik meedoe aan een onderzoek om zo de ideale
leefomgeving voor de teruggplaatste Emmy's te onderzoeken)
daarna worden er om 14.50 uur 1 of 2 terugplaatst
Dat is dus weer het volgende dillema. Wat doen we, 1 of 2
Een meerlingzwangerschap brengt altijd risico's met zich mee, maar wat als je er 1 terug laat plaatsen die het niet red.
Dan zou ik gaan voor 2 misschien.
Maar bij ons in beide familie's komen tweelingen voor.........lastig lastig.
Want 3 of 4 dat vind ik wel een soort van erg veel van het goede.
Dus hier gaan we samen nog maar eens een nachtje over slapen
Diep adem gehaald en opgenomen.
Diep van binnen dacht ik dat ze weer zouden gaan zeggen, helaas mevr....
Maar niets is minder waar.
We hebben een goede score dit keer
In het UMC liggen op dit moment 8 Embryo's van ons samen te wachten
8 Embryo's!
Alhoewel als je bedenkt dat er dus van de 20 maar 8 zijn overgebleven, dan is het wel een gigantische afvalrace. Maar goed dat boeit niet, t zijn er gewoon 8
Wow ik viel haast achterover van verbazing, alle angst gleed in een keer van mij af en ja ik zie het weer helemaal zitten, ik heb hoop, ik geloof dat dit m wel eens zou kunnen gaan worden.
Morgen om 14.20 uur moeten we ons weer in het ziekenhuis melden, eerst voor een aantal onderzoekjes, en dan halen ze een stukje weefsel weg uit mijn baarmoeder (dit omdat ik meedoe aan een onderzoek om zo de ideale
leefomgeving voor de teruggplaatste Emmy's te onderzoeken)
daarna worden er om 14.50 uur 1 of 2 terugplaatst
Dat is dus weer het volgende dillema. Wat doen we, 1 of 2
Een meerlingzwangerschap brengt altijd risico's met zich mee, maar wat als je er 1 terug laat plaatsen die het niet red.
Dan zou ik gaan voor 2 misschien.
Maar bij ons in beide familie's komen tweelingen voor.........lastig lastig.
Want 3 of 4 dat vind ik wel een soort van erg veel van het goede.
Dus hier gaan we samen nog maar eens een nachtje over slapen