morgen de tweede echo

morgen mogen wij de tweede echo maken, ik vind het wel weer spannend!
Ik ben nu 8 en en halve week. op vorige echo was ik iets minder ver, maar dat was bij de andere zwangerschappen ook zo en ik ben iedere keer minimaal twee weken te vroeg bevallen.
Dus daar hecht ik niet zoveel waarde aan.

Spannend. ?Ik lees dat jullie ook een vierde kindje verwachten! Wat leuk wij namelijk ook.
Woensdag zijn we 9 weken zwanger. Ik heb ook al een echo gehad met een mooi kloppend hartje. 15 oktober de tweede echo.

Hoe voelen jullie je?

Ik voel me tot nu toe beter dan bij de vorige zwangerschappen. Ik heb 3 dochters:-D en jullie? Heb de eerste echo op 24-10 en ik ben nu bijna 6 wkn. Vind het toch elke keer weer spannend hoor! Wel leuk dat er meer een 4e kindje verwachten. Hoor je toch niet zo veel.

wij hebben een jongen, meisje, jongen van 6, 5 en 2 jaar.
Ik ben nu dus 8 en een halve werk zwanger en voel me niet super, heel moe en misselijk. Gelukkig nog niet aan het overgeven..
nu op voor de echo....

alles was weer goed! Super blij dus!
Alleen ben ik volgend de echo dus rond 15 mei uitgerekend en dus iets minder ver dan ik dacht....

Inderdaad leuk die grote gezinnen!
Het was voor ons wel een moeilijke keus, verlangden allebei nog erg naar een vierde, maar dst betekend wel dat we een grotere auto moeten, er twee kids op 1 kamer moeten slapen. Die vinden het overigens helemaal geweldig dat ze over een poosje in een stapelbed mogen!

Fijn dat alles goed is :) en super leuk die grote gezinnen.... Mijn lichaam denkt er anders over dus 4 kinderen gaat het vast niet worden hier maar lijkt me super gezellig!

Bij ons slapen er al een jaar 2 op 1 kamer. Ze vinden het stapelbed fantastisch! Ik vrees dat voorlopig nr 3 ook bij hen op de kamer komt te liggen. Geld voor een verbouwing van de zolder hebben wij nu niet. En idd wordt het de auto inruilen;-)

Terug
Bovenaan