morgen (donderdag) NOD, wie kletst ff mee?

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,
Hier weer eens even een berichtje van mij.
Hoop heb ik niet, maar morgen is mijn NOD.
Als het raak zou zijn, zou het een mooi 5-dec kadootje zijn voor mijn mannetje.
Maar eerlijk gezegd geloof ik er niet meer zo in.
We zijn al meer dan twee en een half jaar bezig, en nog steeds niks.
Ik hoopte op een klein leeftijdverschil met onze zoon, maar die is alweer 3...
Ik hoop dat het bij jullie beter gaat...
Liefs J26

Hoi J,

Morgen is ook mijn nod. Ik heb alle voortekenen, dus ga ervan uit dat het ook deze ronde weer niet gelukt is.
Voor mij is het de 19e ronde en we zijn nu 1,5 jaar bezig. Het is voor mij de 1ste en ik ben soms erg bang dat ik nooit moeder wordt. Ik ben 38 jaar. We hebben ook al 4 iui-pogingen achter de rug en hebben een pauze ingelast. In januari gaan we misschien voor ivf, maar daar zie ik als een berg tegenop.
Wat een somber berichtje is dit geworden, dat was niet mijn bedoeling! Wie weet is het voor ons de volgende ronde raak!Het kan altijd.

Groetjes Wietske

Hoi, we zijn hier toch voor elkaar? Dus je mag gerust je gevoel hier neerzetten hoor...
Ik ben nu zelf 30, maar soms denk ik ook dat er bij ons geen meer bij zal komen.
Toch hoop je wel op de een of andere manier elke keer.
Ik voel nog niks, niet pos of neg, dus kan alle kanten op.
Ik heb een aardig druk weekend dus ik hoop dat het me gaat lukken om ff af te wachten, want al die verspilde testen, daar baal ik ook van. Mijn ongi is altijd goed op tijd, dus ik ben erg benieuwd. Verwacht het morgen avond, of vrijdag morgen vroeg.
Jij ook veel sterkte. onderzoeken en behandelingen lijkt me ook erg zwaar. Ik heb voor mezelf zoiets van, daar begin ik niet aan, wil het graag spontaan, en anders moet ik er mee leven dat het niet komt. We hebben al een super zoon, dat scheelt misschien wel.
Liefs J26

he meiden ik klets even gezellig mee.

ik zou ook vandaag mijn nod moeten krijgen maar die is eergisteren al doorgebroken op de 23 dag.
heel vreemd want ik heb het laatste jaar een cyclus van 25 dagen en nu de laatste maanden ben ik een paar dagen overtijd en nu zelfs te vroeg, ik word er  gek van.
Wij zijn nu in ronde tien en ik moet 15 dec naar de gynacoloog. ik weet niet wat me te wachten staat maar mijn hoop lijkt te verdwijnen. bij   mijn vriend was alles in orde dus het ligt aan mij. het liefste zou ik dagen in bed gaan liggen maar je moet gewoon door en je omgeving snapt ook niet dat dit heel veel impact met zich mee brengt. je moet net doen alsof er niks aan de hand is met je.

veel succes iedereen

x kim

Hoi Kim,

Da's wel raar dan ja, maar je lijf kan je echt voor de gek houden, sta ik soms echt van te kijken...
Ik hoop voor je dat de onderzoeken meevallen.
Ja, er wordt niet makkelijk over gepraat onder de mensen, zal ik maar zeggen. Degene die het betreft die vind het moeilijk en degene die het hoort weet niet wat ie zeggen moet.
Tja, ik kan je niet echt helpen, maar je kan hier wel je verhaal kwijt. Dat voelt wel lekker vind ik...

Hier alles nog rustig, geen klachten, wat ik ook wel weer gek vind, want de laatste tijd had ik steeds heel veel klachten en was het niks... Maar goed, we wachten "rustig" af.

Liefs J 26

Hoi meiden,

Verschrikkelijk he, dat wachten.
Ik kan er ook niet zo goed tegen om mijn lijf niet onder controle te hebben, ik bedoel, je kunt zwanger zijn of niet, maar je weet het gewoon niet.
Mijn NOD is zaterdag. Ik moet zeggen dat ik nu voor het eerst een ander gevoel heb in mn buik, alsof al mn energie daar naar toe moet, ben ook erg duizelig als ik opsta.
Maar ja, je gaat van alles verzinnen merk ik.
Wij zitten in ronde 5 van ons 3de kindje. Valt me wel tegen want bij de beide dames ben ik meteen zwanger geraakt. Nu denk ik dat er iets mis is met mij omdat het nu langer duurt. Als ik in januari nog niet zwanger ben, wil ik wel ff naar de ha. Ik wil niet de medische molen in voor een derde, ik wil alleen weten of ik wel gezond ben.

Nou succes met "wachten" allemaal.
Hopelijk zien we ons snel bij zwanger zijn.

Liefs, Ris

Nou, ik zit ook te wachten hoor, mijn cyclus is 28-33 dagen, dus ik zit steeds vanaf dag 28 in spanning. Vandaag is dag 31.
We willen graag een derde kindje en zijn inmiddels al weer 10 maanden bezig. Bij de andere twee duurde het ook vrij lang.
Ik wordt er wel eens moe van hoor, elke maand weer denk ik wat te voelen, heb al zo veel testen kunnen weggooien. Zit nu ook  al weer te denken of ik er een zal halen, dan weet ik het in ieder geval. Maar ja, 't is zo zonde van het geld steeds.

Nou, meiden allemaal veel sterkte, we houden elkaar op de hoogte...

Hier nog niks, nou ja, geen ongi ofzo.
Wel een overbelaste schouder en een tenniselleboog.
Dat kan ik eigenlijk heel niet gebruiken nu, mag niet hoger dan schouder reiken, niet te veel knijpen en niet te veel zwaaien met de arm. Brr, wat kan je dan nog wel? En de andere begint ook al weer klachten te geven... Zucht!!
Ben eigenlijk dit keer niet zo erg bezig met ongi worden, al zal het wel slikken zijn als het weer zo ver is... Dat is altijd zo... Zit ik half te janken op de wc... En dan, gezicht in de plooi en als mannetje er is even spuien...
Nou, ben benieuwd hoe het inmiddels met jullie gaat. Al ongi? Of getest?
Tot gauw!

Terug
Bovenaan