Morgen dus....

A

Anoniem

Guest

gaan we naar Sneek, Antonius Ziekenhuis. We kunnen gelukkig om 7 uur met de boot en ze mag een licht ontbijt dan. Het was eerst 7 uur s'morgens opereren maar na overleg met de arts is 1 uur een veel betere tijd voor ons.

Zie er niet tegenop want ik kijk veel verder vooruit haha, hoe zal ze opknappen, hoe zal ze reageren op al het geluid wat ze hoort??

Heb wel al wat verhalen gehoort inmiddels mah moets ik maar niet onthouden, het gaat toch bij iedereen anders...

Ik moet nog de spullen pakken en nadenken over welk speelgoed ik meeneem, in de  auto zetten. Dus heb nog wat te doen, jack werkt dus wordt nog wel een hectisch middagjes, denk ik.

Isa heeft vannacht gespuugd maar heeft geen koorts dus hoop ik dat Meike dit niet oppikt anders gaat het feest niet door..

Ruth is nog niet bevallen. Ze heeft dinsdag nog controle en dan zal er overleg zijn, strippen waarschijnlijk en afspraken maken over inleiden. De gyn wil liever inleiden en Ruth liever niet... moederswiliswet!! Dus de gyn kon d'r rug op haha nee hoor, zo erg was het niet. Moeder en kind willen nog wel erg graag bij elkaar blijven denk ik, gezien Anna is dat natuurlijk heel logisch...

Dus toch een heel dubbele emotionele week achter de rug. De spanning van de baby voel ik en de emotionele kant van  dat wij, hopelijk, een pittige periode afsluiten. Want door de bevestiging dat Meike haar oren heeft onze omgeveing toch wel heel begripvol gereageerd en wij brengen nu ook wel naar buiten hoe het er af en toe aan toe ging...
Nou ja, tis weer een heel verhaal geworden.

Van  de week laat ik weten hoe het is gegaan!! Tot dan (enne niet te veel schrijven hoor, ik kan het al normaal niet bijhouden laat staan een paar dagen afwezig zijn )

Liefs Renske en Meike

lieve Renske,

heel heel veel succes gewenst morgen met je kleine meisje!!
ik ben onwijs benieuwd (iedereen denk ik) naar de verandering die dit hopelijk voor Meike en je gezin terweeg zal brengen...

en ik duim natuurlijk dat Isa niet een vervelend virusje heeft dat Meike nog op gaat pikken, maar daar gaan we maar niet vanuit! wel fijn dat je omgeving zo begripvol reageert, ik kan me voorstellen dat ze nu misschien wel schrikken van de verhalen die nu op tafel komen zoals je vertelde?

ik zal mijn best doen niet teveel te reageren

lief Jenneke mv Ivar

Hoi Renske,

Het gaat er dan toch van komen!! Spannend, maar wat kan ik me voorstellen dat je er vooral naar uitziet hoe ze daarna zal zijn......... Is daar trouwens iets over bekend: lijkt me voor haar namelijk ook wel schrikken als ze opeens alles hoort, terwijl het voorheen leek alsof ze onder water was...

Dus hopelijk voor jullie geen noodzakelijk reisje naar Tunesie dit jaar, maar een gebalanceerd en relaxed familieleventje met een opgeknapte kleine meid!!

Heel veel sterkte met alles, ik denk aan je
Liefs
Susan

Nou, dat is weer een hele gebeurtenis he! Heel veel sterkte morgen!
Liefs Nelleke

Hier ook veel sterkte gewenst! En voor jullie is het erger als voor haar eventjes!
En natuurlijk schrijven we veel!!!! Heb je iets om bij te lezen juist straks...
En niet vergeten ons te laten weten hoe het gaat met jullie allemaal dan hé??

Kus voor allebei, Marieke

Terug
Bovenaan