Morgen echo 9.3 weken

<p>Hi! Morgen heb ik mijn tweede echo, vorige echo was met 7.1, morgen ben ik 9.3. Heb extra echo's ivm een eerdere miskraam. Nu ben ik natuurlijk weer heel zenuwachtig, of alles wel goed is. Daar gaan we vanuit, dus... Wie heeft er ook een echo gehad met 9 weken? En wat was er te zien? Met 7 weken was er een kloppend hartje te zien, maar nog geen baby te herkennen. Ik ben benieuwd! </p>

Hee! Ik heb tot nu toe veel echo's gehad, wel voor een andere reden (tweeling). Met 9+5 heb ik een echo gehad, toen zag je al echt verschil met 7 weken! Al veel meer richting de vorm van een kindje. :) Veel plezier en succes morgen! En gefeliciteerd!

Ik had idd ook een echo met 7 weken ivm mk en daarna met 9 weken. Het verschil is bizar. Ineens is het een kindje. Je ziet al echt een gezichtje en het beweegt enzo. Tuurlijk niet zoals bij een 20 weken echo maar toch. Mega bijzonder. Geniet ervan 

Bij 9 weken en 4 dagen heb ik ook een echo gehad.  Het ziet er echt uit als een mini mensje ,en het beweegt vrolijk rond. Laat je verassen met wat je gaat zien,en geniet er van !

Ohhh wat spannend! Dan zou het inderdaad snel zijn gegroeid, vorige keer kon ik er nog niet echt iets in herkennen. Begin nu wel echt enorm zenuwachtig te worden, of alles wel goed is. Vandaag maar een hoop afleiding zoeken! 

[quote quote=10194013]Ohhh wat spannend! Dan zou het inderdaad snel zijn gegroeid, vorige keer kon ik er nog niet echt iets in herkennen. Begin nu wel echt enorm zenuwachtig te worden, of alles wel goed is. Vandaag maar een hoop afleiding zoeken![/quote]
Het groeit sneller dan je durft te hopen en dat blijft bij iedere echo weer verbazen. Succes vandaag! Laat je weten hoe t ging?

Terug
Bovenaan