morgen echo bij de gyn,

A

Anoniem

Guest
hoi meide, ik ben vanmorgen bij de ha geweest en kan morgen terecht bij de gyn voor een echo. dit omdat ik de laatste drie maanden echt mega ongi ben en bij de laatste echo in nov, een cyste gezien werd op mijn rechtereierstok.(deze echo was om een zwangerschap uit te sluiten ivm mri voor iets anders)heb nu al een paar dagen beetje pijn op die rechterkant waar de cyste gezien werd dus wil even zeker weten of alles goed is ivm een toekomstige zwangerschap.kunnen ze meteen de hele bende ff checken of het er nog allemaal goed uit ziet.ben benieuwd ook omdat ik vaak last heb van zwangerschapskwaaltjes.misschien dat mijn hormoonhuishouding wat in de war is door die cyste.hoop dat alles goed is en ik snel zwanger zal zijn.groetjes

sterkte morgen meid!hoop idd ook dat alles goed is en dat je maar snel zwanger mag zijn!!liefs

Sterkte vandaag meid!! Hopelijk is alles goed en ben je binnenkort zwanger!!

hoi meiden, gelukkig alles helemaal goed, geen custe meer te zien. pijn kwam door mijn darmen,wat ze wel zag was verdikt baarmoederslijm en een eitje wat heel goed aan het rijpen was.gyn zei als dat zo door bleef groeien het wel eens jackpot kon worden hahaha
dus de komende week flink aan de klus.en maar hopen dat het snel raak is.wel fijn dat verder alles goed was, ben nu gerustgestelt.
groetjes

Terug
Bovenaan