Morgen echo, zie er tegen op.

Hallo allemaal,

Wij hebben morgenavond de echo. We hebben met zes weken ook al een gehad. Toen klopte het hartje goed.
Maar ik zie zo ontzettend op tegen morgen.
Ben zo bang dat het niet goed is. Heb hè ook nog aan niemand durven te vertellen. Terwijl mijn man niet kan wachten.
Ik wil eerstvoor mijzelf zekerheid hebben voor ik enthousiast kan zijn.
Het was ook een beetje een verrassing dat ik zwanger was. Moet zelf og zo aan het idee wennen.
Zo, moesteven mijn har luchten.
 
Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik bij mijn 1e zwangerschap dat ook had - die was ook niet helemaal gepland. Het bleef steeds erg abstract allemaal, zelfs toen de baby ging bewegen en ik het kon voelen. De echo vond ik dan eigenlijk wel prettig, omdat het bevestigde dat de baby er toch was, en beter nog: dat het goed met hem ging.

Hoop dat het voor jou morgen ook een geruststelling is, en dat alles goed is. Sterkte!
 
Ik voel helemaal met je mee, zelf heb ik dat gevoel ook.

Gelukkig heb ik al de echo gehad (bij 10 wkn) en de gyn heeft gezegt dat echt alles helemaal goed was. De kans op een miskraam is nu nog maar klein.

Ik hoop dat die echo jou net zo gerust heeft gesteld als de mijne bij mij. Maar nog blijf je wel een beetje onzeker, dat komt denk ik omdat je het kindje nog niet kan voelen. Ik kan niet wachten tot ik hem/haar voel bewegen.

Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe.

Liefs Jacky
 
Terug
Bovenaan