Morgen echo

Stikzenuwachtig ben ik!

Morgen dus de termijnecho. Ik heb anderhalve week geleden al een echo gehad ivm buikpijn, en daarop was wèl het vruchtje maar geen kloppend hartje te zien. Dat zou ook kunnen kloppen met de termijn (die is nl. onduidelijk, vandaar ook de termijnecho) maar was ook wel weer een teleurstelling.
Morgenochtend om 9 uur dan eindelijk de termijnecho, en hopelijk klopt er dan wel een hartje. Ik ben al een week de dagen af aan het tellen, en nu het zo dichtbij komt ben ik er echt heel gespannen over. Ik hoop zó dat alles goed is!

Heb wel heel veel kwaaltjes inmiddels (moe, misselijk en chagrijnig) en dat schijnt een positief teken te zijn, dus daar trek ik me nog maar even aan op. Heb mijn twee heren nu in bed geknikkerd, denk dat ik zelf ook maar even ga liggen want voorspel een lange, onrustige nacht: kon ik de klok maar even vooruit zetten!

Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent hoor. Het is ook wel weer spannend he.
Heel veel succes morgen.

En voor nu slaap lekker (zou ik ook wel willen maar heb een zoon die heel weinig slaapt overdag).

Is heel logisch dat je zenuwachtig bent. Je zegt zelf al dat het heel goed zou kunnen dat je bij de eerdere echo nog geen hartje kon zien.

Nog even in spanning zitten, ik weet er helaas alles van (zoals zovelen van ons). Morgen om deze tijd weet je het en kan je opgelucht ademhalen en gaan genieten (gaan we in ieder geval van uit!).

Ik heb het gelukkig al gehad en ben nu 10 weken en 2 dagen, dus het zal wel goed gaan verder.

Geniet ervan morgen!

Groetjes Paula

hoi hoi N,

ik weet precies wat je voelt..
ong. 3 weken geleden ben ik geweest voor echo.. en rara.. geen hartje te zien..
ik mocht toen 2weken later terug komen.. pffffff ik zat met echt zwetende oksels in de auto.. wilde spontaan niet meer.. gelukkig daar aangekomen bijna meteen de stoel in en boem boem boem..
ik had ook al veel VEEL kwaaltjes.. dus mijn vriend was er helemaal gerust op alleen ikke niet.. had zelfs het gevoel dat de kwaaltjes tussen de oren zaten..
dus meis als je kwaaltjes hebt is het een super teken!!!
ik wens je veel succes en laat je het morgen snel weten!!!
 ik ben morgen precies 8weken zwanger..

ik duim voor je morgen..

liefs Annemieke

Hoi N,

Hier nog iemand die zenuwachtig is hoor, ik heb vrijdag de eerste echo en ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn en vooral of het hartje klopt natuurlijk.
Hopelijk hebben we allebei goed bericht als we de echo hebben gehad.

Groetjes Alice
www.hetgrotewonder.web-log.nl

Spannend zeg meid.

Ik heb ook al twee echo's gehad.
De eerste bij 7 weken, maar op de echo bleek het kindje nog maar een grootte te hebben die overeenkomt met 6w2d. Ook de hartslag was nog twijfelachtig.
De week erop mocht ik terug komen.

Je snapt het al. Een ontzettend zenuwslopende week, waarin ik erg vreesde voor slecht nieuws. Ik had en heb nl. helemaal geen last van kwaaltjes en vroeg me af of ik idd wel korter dan 7 weken zwanger kon zijn. Ook had ik al vroeg een positieve zwangerschapstest, wat wel heel vroeg zou zijn in combinatie met de duur van de zwangerschap.

Gelukkig zagen en hoorden  we de week erop een kloppend hartje en was ons kindje goed gegroeid. Wel kwam de zwangerschapduur overeen met de vorige echo, dus tijdens de tweede echo 7w2d.

Over 2 weken mogen we nu voor de 12 weken echo.
Alhoewel ik wel overwegend gerustgesteld ben tijdens de tweede echo kijk ik ook wel erg naar de 12 weken echo uit. Ik vind het allemaal nog zo onwerkelijk.

Ik hoop voor jou ook op goed nieuws.

Liefs, Twinkel3

Waanzinnig slecht geslapen vannacht, ik kon het niet uit mijn hoofd zetten.
Maar gelukkig goed nieuws: hartje klopt!!!

Nu kan het echte genieten gaan beginnen

Terug
Bovenaan