Morgen echo....

Hallo allemaal,

Wij hebben morgen onze eerste echo.
Sinds vrijdag verlies ik elke dag een beetje bloed. Niet gek veel en ik heb ook geen krampen of pijn of zo, maar toch. Voor mijn gevoel zit het niet goed.
Moest vanmorgen bij het ontbijt steeds huilen. Ik probeer mezelf steeds voor te houden dat we in ieder geval allebei vruchtbaar zijn en dat het een volgende keer wel goed komt.

Komende zaterdag gaan we op vakantie. We waren van plan om onze ouders het goede nieuws te vertellen als we terug komen. Ik denk niet dat dat er nu van komt....

Groetjes, Miep

Hoi Miep,

Ik leef helemaal met je mee hoor! Wij moeten as. donderdag voor een tweede echo omdat er op de eerste niks te zien was. Ik was toen al 10 weken dus erg onzeker allemaal. Bij ons zijn er twee opties, of een goede zwangerschap of buitendebaarmoeder. Ik wens je heel veel succes en hoop voor je op een hele positieve echo!

Liefs Viola.

Bedankt voor de reacties. Altijd fijn om te weten dat er mensen zijn die met je meeleven. En dat je niet de enige bent. Hoewel ik natuurlijk hoop dat al jullie zwangerschappen goed verlopen, ook als mijn gevoel juist blijkt te zijn.
We hebben het nog tegen niemand verteld. Wij willen het pas vertellen als het met 12 weken nog goed is. Daar sta ik op zich nog steeds achter. Maar het is wel heel erg fijn als je je verhaal een keer kwijt kunt, zoals hier.
Bedankt dus.

Vanmorgen de echo gehad. Helaas zat mijn gevoel goed.
Ik zou nu op 9 weken hebben moeten zitten, maar het vruchtje is er al net voor 6 weken mee opgehouden.
Ontzettend klote, maar zo gaat dat.

Jeetje Miep,

Met kippevel en tranen in mijn ogen lees ik je bericht!
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met dit verlies!

Neem de tijd voor jezelf en voor de verwerking en doe het rustig aan!

Nogmaals heel veel sterkte!! Liefs Viola.

Hallo Miep,
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen! Helaas weet ik er zelf alles van wat je meemaakt (zie onder bloedverlies). Neem je tijd hoor, want dat heeft het nodig!!
Liefs Laura

Miep,
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Ik weet wat het is en het is niet zomaar iets. Doe rustig aan en denk om jezelf. Wat klote zeg!!! Sterkte
Groetjes Barca

Terug
Bovenaan