morgen....echo

mamavan8kids

New member
Ja morgen mogen we weer voor een echo naar de Gynaecoloog. Ben heel benieuwd., zeker omdat hij nog een vochtplekje zag de vorige keer wat toch kon betekenen dat het er twee zijn. Nou ja morgen om 10 uur weten we meer als het goed is.

liefs
 
Hay meisie!

Nou we denken aan je hoor, spannend! Wat een heerlijke tijd! Lekker vroeg. De volgende keer moet ik pas om 16.10 uur pffff dat zal een lange dag worden haha. Dus misschien een tweeling? Geweldig! Dat zou bijzonder zijn! Nou meid, tot snel xxxxxxxxxxxx
 
Hey

Dank jullie wel meiden voor de lieve berichtjes. Ja ik voel me niet echt lekker maar het gaat. Als het er twee zouden zijn dan moet ik denk ik wel eerst slikken. De vorige zwangerschap was ook een tweeling is wel leuk hoor. Maar de zwangerschap op zich niet. Ik was meer in het zkh dan thuis. (zwangerschapsvergiftiging,in nijmegen met 25 weken ivm dreiging vroeggeboorte,de eerste 2 weken aan het infuus en neussonde omdat ik niks binnen hield.) Dus ja heavy. Verder is een tweeling hartstikke leuk alleen daarvoor niet.Het is weer heel spannend allemaal maar gelukkig duurt het niet zo heel lang meer.

Liefs
 
snik snik helaas is de afspraak gisteren door een domme fout niet door gegaan. Hun hadden staan dat ik dinsdag zou komen en ik woensdag dus ik stond ervoor niks. De hele dag zat verder vol dus nu word het aankomende vrijdag. Gelukkig nog maar een dagje afwachten. Dus we wachten nog in spanning af tot morgenochtend tien over half elf.

Liefs
 
Terug
Bovenaan