morgen echo

Morgen heb ik nog een echo, hoop zo dat alles goed zit. Ik ben dan 13 weken.....maar kan me nog zo moeilijk ontspannen.

Morgen eindelijk meer zekerheid:)
 
Ja snap ik meisje ik zal voor je duimen ik ben soms ook nog bang hoor vooral als we gemeenschap hebben bloed ik soms en dan voel ik me heel onzeker.
Ik ben woensdag 16 weken maar vind het wel erg spannend ben blij als ik weet wat het word kan je op kleur gaan kopen:).

Suc8 morgen meis
 

Hoi nou ik ben vandaag ook precies 13 weken!!! :)
Het mooiste is als je de echo weer gehad hebt dat je zo verliefd wordt op het kleine wondertje!

succes
 
Ik heb het gevoel van me druk maken helemaal niet. MAAR ik denk dat dat komt omdat ik de hele dag bezig ben met de ziekte van mijn moeder.
Ik heb nu ( 15 weken) alweer een echte zwanger buik. Mensen feliciteren me bij de vleet, maar ik ben er niet mee bezig.
Ik heb van mijn mannetje een serie pret echo's cadeau gekregen voor mijn verjaardag om me zo misschien wat meer te doen realiseren dat ik weer zwanger ben. Maar ik ben dan nu weer bezig met hoe fijn het is dat ik onze worm aan mijn moeder kan laten zien, want er is een kans dat ze de bevalling niet haalt!
Dus volgende week komt de eerste echo op dvd te staan en dan gaan we ook kijken of we het geslacht kunnen zien.

Jeetje wat een z..kverhaal weer. Ik kan me best voorstellen hoe jullie je voelen. Wou soms ook dat omdat had, was ik er tenminste mee bezig!

Liefs Tamara
 
Terug
Bovenaan