Morgen echo!!!

Morgen ochtend om 9 uur heb ik mijn eerste echo!!
Kan niet wachten!
Heb er zo'n zin in. Ik wil nu gewoon weten hoe het in mijn buikie en met ons ukkie is. Of alles goed is. Of toch misschien niet??
Ik ga ervan uit van wel, omdat ik alle klachten gewoon heb. Vooral heel veel honger en heel veel eten. Dat k nog niet tonnetje rond ben dat snap je niet.
Maar goed morgen om 9 uur mijn echo en om half 10 intak bij de vk.
Nog 24 uur en 30 min wachten......

Hai meid,

Spannend hoor! Jeetje, je eerste echo? Dan heb je ook lang moeten wachten.....maar je geduld woedt vast beloond met een hele mooi echo en een mooie uk!
Geniet van dat bijzondere moment morgen en gelukkig mag je vroeg, scheelt weer een extra halve dag wachten.

Wij mogen zo weer naar onze ukkies spieken, ben zo benieuwd en we hebben de nekplooimeting etc....
Kan ook niet wachten, zelfs de komende 2 uur duren te lang. Haha!

Veel plezier morgen en geniet ook van deze mooie zomerse dag.

Liefs Lynn.

Wauw je eerste echo! Nou dan heb je idd lang moeten wachten maar idd wachten wordt beloond!!!
Wij mogen morgen ook weer maar dan de derde echo. Toch vind ik het spannend en denk steeds als het maar goed zit...

Lynn, veel plezier bij de echo dadelijk, geniet van jullie kleine ukkies!!!

Liefs trientje

Oh spannend zeg!! Eindelijk... Gelukkig mag je al vroeg op de dag!

Lynn: jij succes straks met de nekplooimeting! En veel plezier met spieken naar jullie ukkies.

Ben vandaag 11 weken, fijn!! Hebben vrijdag weer een echo en als dan alles ok is dan gaat t nieuws einnnndelijk verspreid worden. Poeweej ben wel klaar met verstoppertje spelen de laatste 4! maanden (miskraam bij 10wkn dus ben al even zwanger ;)).

Geduld is een schone zaak! Jij hebt het ondervonden!

Nog fftjes en dan kunnen jullie het kleintje of kleintjes zien!!!!!

Succes nog even met wachten en alvast veel succes en vooral plezier morgen!

Liefs

Terug
Bovenaan