Morgen echo...

Hoi Meiden...

hoe gaat het met iedereen?

Morgen heb ik dan eindelijk mijn echo jeej..

vind het zo spannend. Aangezien ze 3 weken geleden nog meer weinig konden zien.
Hopelijk mogen we morgen we een hartje zien kloppen. .

kan me niet herinneren dat ik bij de eerste het ook zo spannend vond pff...

hopelijk is deze dag snel voorbij, maa die zal wel een eewigheid duren.

xxx

heel veel succes en plezier morgen!
spannend hoor!

ik hoop dat het nu wel goed te zien is! hoe ver ben je nu dan?

ik moet nog tot maandag wachten en ik heb expres vanalles gepland in de komende dagen. dan gaan ze hopelijk lekker snel! hihi.

groetjes muppetje

Oh lieverd toch! Ja ik begrijp je onzekerheid zeker wel! Wat is dit spannend zeg!!!

Je gaat er gewoon vanuit dat zodra zij dat apparaat op je buik zet je meteen een springende baby ziet! Daar gaan we vanuit! Gelukkig mag je al zo vroeg, dat heb ik vrijdag ook, om 8.45 zelfs al. Dat is zoveel beter dan later op de dag, dan duurt die dag maar langer en langer. Maar nu zal deze dag voor jou ook lang gaan duren, ik hoop dat je hem doorkomt!

Succes morgen en laat je weten?

Liefs

dankjewel meiden.

volgens mij ben ik nu precies 8 weken.

Vanmiddag komen met nieuwe fietsstoeltjes binnen dus dan ga ik maar lekker fietsen met de kleine meid. Ook komen me nieuwe positie kleren binnen. dus lekker passen haha....

dalijk nog even boodschappen doen. En vanavond denk ik maar op de koffie bij iemand haha zodat de tijd lekker snel gaat.

xx

Spannend hoor!!! We zullen voor je duimen. Nou met 8 weken is er als alles goed is (waar we vanuit gaan) al best wat te zien hoor....
Je baby is dan namelijk ongeveer 2 cm.... dat is niet mega groot maar zie je ook niet meer over het hoofd. Op baybytes kun je veel lezen en ook wat fototjes zien.... Wens je veel plezier. Want het komt vast goed!

Succes met de dag doorkomen!!!! en we horen graag van je morgen.

Terug
Bovenaan