Morgen een cb test doen?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi dames,</p><p>morgen zou ik volgens mijn app ongesteld moeten worden. Dit klopt niet iedere maand exact..</p><p> Nu heb ik al 3 dagen op rij een positieve test in mijn handen. Het begon begin vd week met het idee sat ik grieperig was. Buikpijn, krampen, misselijk, niet willen eten en verhoging. <br />natuurlijk zijn we helemaal happy met de positieve test alleen heb ik voor mezelf nog steeds niet helemaal de zekerheid omdat ik zooooveel lees over vroege miskramen.. </p><p>nu zou ik morgen graag een digitale cb test doen maar is dit te vroeg? Of kan dit wel al na al drie dagen positieve testen? ?</p>

Als je al 3 andere positieve zwangerschapstesten hebt gedaan zou ik de gok wagen! 
zijn die 3 andere testen extra gevoelige testen? Dan zou ik nog even een paar dagen wachten denk ik. Succes!!

@volliefde, ik heb zowel de early als de gewone gedaan van de action en sensitie. En alles geeft positief aan! Maar omdat ik nog voor mn menstruatie zit en die niet altijd op de dag valt dat aangegeven word vind ik het lastig ?

Ik zou helemaal geen CB doen, maar lekker de vk bellen om een echo in te plannen ;) Ik snap wel dat je angst hebt voor een miskraam, maar daar zegt nog een test niets over

@BenB dat snap ik ja! Alleen het is meer omdat ik nog ervoor zit en dan helemaal die onzekerheid nog voel... ? en omdat ik niet 100% zeker weet welke dag ik het in princiepe zou moeten worden weet ik dus ook niet wanneer ik 'goed' zit. 

Net als BenB zegt is een positieve test een positieve test, meer heb je niet nodig. Testen nadat je ongesteld had moeten worden gaat denk ik niets aan de angst voor een vroege miskraam veranderen. Die angst hoort er een beetje bij vrees ik. 

Ik zou dan alleen de clearblue test doen als je wil weten hoever je bent volgends die test en of dat dan ook klopt. 
En daarna zou ik lekker de verloskundige bellen en een afspraak inplannen! 

gefeliciteerd met je zwangerschap!! 

@gebruiker, dat is ook zeker zo. Gaat de angst ook niet wegnemen maar miss meer het idee 'ik ben nod voorbij' ofzoiets.. 

@volliefde, ja die wilde ik ook gaan doen inderdaad. die heb ik wel liggen. Dat ga ik zeker doen! Dankjewel!?

Terug
Bovenaan