Morgen een echo...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

ik heb morgen op eigen verzoek een echo.
Dit omdat ik eigenlijk al vanaf het begin het gevoel heb dat er iets niet goed zit.
Nu heb ik hier eigenlijk helemaal geen reden toe, maar t is echt mn gevoel dat zegt dat er iets niet goed is.
De kwaaltjes heb ik wel hoor... Met vlagen misselijk, en toch erg moe. En mn borsten groeien ook de pan uit, maar toch...
We zijn trouwens gister naar de VK geweest, en zei zij ons dat we waarschijnlijk een weekje verder zijn dan we dachten. Das tuurlijk erg goed nieuws, want dan is er zomaar een week voorbij zonder er wat voor hoeven doen.
Vandaag heeft mn vriend naar de VK gebeld, en uiteindelijk heb ik haar aan de lijn gekregen (was niet op mn best laten we maar zeggen) en ze zou zsm een echo regelen
Maar dat het morgen al zou zijn, had ik niet verwacht. Maar uiteraard zijn we er harstikke blij mee!!
We moeten daar om 10.30 zijn, en moeten (eigenlijk) ook in ondertrouw om 10.00. Maar gaan morgenvroeg om 9.00 gelijk bellen of we dan al kunnen komen naar de gem. en anders verzetten we dat maar. We vinden dit toch belangrijker hoor.

Pffffff... Ik hoop zooooooo dat ze morgen een hartactiviteit zien!!! En dan heb ik tuurlijk nog geen zekerheid, maar dan is er wel een stuk rust terug, wat ik echt nodig heb!!
Ik zit er op het moment ff helemaal doorheen, want maak mezelf al druk, sinds we weten dat we zwanger zijn eigenlijk, en dat is al bijna 3wk.

Ik wou dit toch ff aan jullie laten weten... Ik hoop dat ik morgen hier kan schrijven dat mijn gevoel op de loop is gegaan met me...

Groetjes Debby.

Succes morgen, en dat in ondertrouw gaan duurt maar 15 minuten is zo klaar en als je even uitlegt dat je haast heb, dan gaat het nog sneller!! Laat je het weten hoe de echo gegaan is?

Sorry je kent me niet, maar ik lees heel vaak mee! Groetjes

Hé Debby,

Tof dat je vk je zo goed begrijpt! En ook fijn dat je vriend voor je naar de vk heeft gebeld.
Hopelijk loop je morgenochtend met een big smile  de echo kamer uit en kun je dan heerlijk gaan genieten.

Ik ken het gevoel wel hoor... dus snap wat je door maakt. Ze kunnen allemaal tegen je zeggen dat het vast wel goed is...maar voor je gevoel moet je dit bevestigd zien!!!!

Succes morgen en laten weten hoe het is geweest hoor!

Liefs,
Linda
(Isabelle 26-5-07)

Hoi Debby,

Hopelijk maak je je druk om niks en gaat het goed met dat ukkie in je buik! En verder veel plezier met de ondertrouw.

liefs Maris

he debby

Ben gister niet in de gelegenheid geweest om het forum te bezoeken dus heb je berichtje gemist.
Wat vervelend dat je je zo naar voelt dat er iets niet klopt, ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je vandaag al iets heb mogen horen/zien.
Fijn dat de verloskundige zo met je gevoel is meegegaan en dat ze zo snel een echo heeft geregeld.

Inmiddels heb je de echo al gehad en ik duim dat we hier goed nieuws te horen krijgen!!!
Toi toi toi meid!!!!
Ik denk aan je.

Liefs Naomi

Hallo,

we zijn dus vanmorgen geweest, en gelukkig ziet alles er tot nu toe goed uit!!
Het hartje klopte... alhoewel het erg moeilijk te zien was.
Het vruchtzakje is nog groter dan het kindje zelf, dus drm dacht ze dat ik vandaag toch (maar) 6w en 1d zou zijn.
Maar ja... Dat is dan gwn niet anders. We zijn iig erg blij dat het goed zit.
Zijn daarna ff naar de VK gereden om haar in te lichten, en zij zei ons dat door deze echo de kans op een mk erg was afgenomen, juist omdat het hartje goed zn werk doet, en dat is het toch waar het om draait nu ffkes. Dat heeft me ook echt goed gedaan!!
Maar het kan tuurlijk nog altijd, maar daar gaan we maar niet vanuit hé?!
Ook zei ze dat ik waarschijnlijk (veel) meer last van mn buik zou gaan krijgen... Dat is eigenlijk altijd zo met een 2e zwangerschap.
Gelukkig deze x heeft mn gevoel me voor de gek gehouden, daar ben ik toch wel blij om hoor
Ik zou het echt erg vinden, mocht de echo van vandaag niet goed gaan.
Ik ben gestopt met roken, eet gezonder, en drink niet (dat deed ik zo en zo al niet hoor).

Groetjes Debby.

He debby

Ohhhh wat goed zeg!!!!
super om te zien weer he!!
Gelukkig had je gevoel het dus niet goed en hebben jullie een mooi kloppend hartje gezien.
Nu lekker genieten he!!!! En dan is het stoppen met roken echt niet voor niets.

X naomi X

hoi debby
nou gelukkig dat alles goed is,dat moet een hele opluchting zijn zeg.
dit geeft je natuurlijk extra stimulans om het niet roken vol te houden.
succes en geniet er maar lekker van.
gr petra

Terug
Bovenaan