morgen een echo!!!!

nee,hoor ik ben niet zwanger...morgen moet Kay voor een echo naar het ziekenhuis.Hij heeft in een stuit gelegen,en nu gaan ze een echo van zijn heupjes maken ,of die goed zijn..dat schijnt altijd te gebeuren wanneer kindertjes in een stuit hebben gelegen..Ik verwacht geen problemen,maar ja..toch spannend.liefs,karin

Dat heeft Emma idd. ook gehad toen ze 3 maanden was. Bij haar was alles in orde, alles zag er normaal uit en op het cb hadden ze ook al eens gekeken en ook toen zag alles er goed uit.
Toch is het wel goed dat ze even kijken. Natuurlijk piesen ze daar altijd alles onder, maar ja dat hoort er bij!
Het is gelukkig niet vervelend voor de baby. Succes!

kay heeft inmiddels zn echo gehad...hij vond het geloof ik nog leuk ook ,hij was maar aan het lachen.Vrijdag mogen we de huisarts bellen..alles zag er goed uit,maar de radioloog gaat het ook bekijken.liefs,karin

Gelukkig dat het er goed uit zag, onze eerste heeft een displasy gehad en Nick kreeg darom ook automatisch een echo.
spreid broekje was geen drama voor haar maar als het niet hoeft alleen maar erg fijn.

Luka heeft tot de 38e week in stuit gelegen, draaide toen, net voor z'n geboorte, maar heb nog nooit gehoord van een echo na 3 maanden....

Ik ga voor Kay duimen dat alles goed zit!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan