morgen een nieuwe echo

hallo.

morgen hebben we een +/- 12wk echo.
met nekplooimeting.
we hebben met 9 wk al een echo gehad en toen was alles goed. maar blijft toch spannend.

gevoelsmatig zit het wel goed, ledikant als besteld bij een timmerman. we willen iets speciaals.
een ledikant en commode in één. en dan van steigerhout.
andere 2 jongens hebben ook een stijgerhouten bedbank dus dachten blijven we in stijl.
en ben de kamer al aan het schilderen!!!

als morgen alles goed is en we een mooie echo foto hebben zet ik het op Facebook met de titel,
POWERD BIJ HAN.
familie en echte vrienden weten het al nu de rest nog.

zal morgen vroegavond reageren of alles goed is. hebben na de echo meteen een verjaardag van mijn schoonvader.

gr anneloes

Spannend weer! Leuk steigerhout! Ik heb een schommelwieg gekocht zodat de kleine een tijd bij ons op zolder kan slapen.Hoef ik in de nacht niet steeds naar beneden.Ik begin ook tijdig aan de babykamer,zo leuk! Succes morgen!

Succes vandaag! Wat leuk dat je daar al mee bezig bent. ik heb wel voorwerk gedaan. zolder opgeruimd zodat de studeerkamer naar zolder kan en aniek naar die kamer. babykamer blijft hetzelfde maar ik mag dus een grotere meidenkamer gaan maken! wij houden het graag simpel. kunnen een ledikantje lenen omdat aniek er nog maar een half jaar ongeveer in zal slapen straks. en ik wil wel iets leuks op de muren doen.

hallo juli dames.

de echo was super.
was wel erg zenuwachtig maar de echo was goed, 12 wk en 2 dg.
en uit geteld op 21-7-2013

nekplooimeting is gedaan.
1,5mm en max 3,5mm is binnen de grens, leefdtijd zit wel oke, 28jr dus alleen het bloedonderzoek nog ff afwachten.
dat was wel een drama.
vrouwtje heeft 3x moeten prikken voor ze alle buisjes vol had. heb hele kleine aders en de grotere liggen te diep.

nu kan het genieten echt beginnen!!!

en als het bloedprikken het ergiste is in de zwangerschap teken ik meteen.

de echte uitslag komt over max 10 dg via de verloskundige.

en nu idd GENIETEN, jullie ook he ;-)

Terug
Bovenaan