morgen een spannende dg

Hoi Meiden,

Nou het is morgen zover.
We hebben namelijk 2 en een halve week geleden te horen gekregen van de gyneceloog dat het zaad van mijn man niet goed is.
Wat wisten ze nog niet.
Het erge was dat de huisarts wel had gemeld dat het goed was, hij had een fout gemaakt dus we kwamen voor een tweede gesprek bij de gyneceloog, gewoon hoe het allemaal ging en voor onderzoekjes en toen hoorden we dus dit.
We hebben al die tijd dus in spanning gezeten.

Morgen horen we dus van de fertiliteit arts wat er nou precies is en hoe dit komt en wat hopelijk evt de mogelijkheden zijn.
Ze hebben dan ook mijn uitslagen binnen.

We zijn zo bang, en zo zenuwachtig!

Groetjes Saskia

kan me voorstellen dat jullie nerveus zijn, ben benieuwd of jullie al wat gehoord hebben, helaas kunnen ze aan slecht zaad niets doen (of althans bijna niets) weet ik uit ervaring, maar ik weet wel dat de kwaliteit per keer verschilt. En wellicht is het wel goed genoeg voor K.I. of IVF toch? er zijn nog voldoende mogelijkheden hoor, houdt moed....

groetjes sandra

laat je nog ff horen hoe het geweest is?

Hoi Sandra,

Ja laten we dat inderdaad hopen.
Ik weet inderdaad niet hoe slecht het is dat hebben ze onderzocht
Ik laat zeker weten hoe het gegaan is.

Groetjes Saskia

Hoi Sandra,

Heel veel sterkte voor jou en je man gewenst morgen. Wat ontzettend slecht dat jullie huisarts zo'n grote fout heeft gemaakt ! Dan zakt de grond wel onder je voeten vandaan als je nietsvermoeden het slechte nieuws bij de gyn hoort.
Ik ben benieuwd wat de fertiliteitsarts morgen te melden heeft, toi toi toi !

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan