Morgen een week overtijd..

A

Anoniem

Guest
Morgen ben ik alweer een week overtijd en heb sterk het vermoeden dat het deze ronde gelukt is om zwanger te raken. Komende week zal ik even een test gaan halen. Wel spannend maar eigenlijk weet ik het antwoord al.

hoi moeder van twee,

wel goed van je dat je een week kan wachten. ik zal al na 1 dag gaan testen.
hopelijk is de test positief en alvast gefelciteerd.

Hoii..Heel erg veel succes!
Ik had Woensdag/Donderdag ongesteld moeten worden. Ik wacht nog even tot volgende week zaterdag en dan haal ik een test..
Misschien komt het nog wel..
Sommigen vragen mij al wel: wat zegt je gevoel..
Maar ik weet het eigenlijk niet wat ik er van denken moet,haha..

Hoe weet je zo zeker dat je het wel bent?

Oh wat spannend zeg en wat knap dat je een week kan wachten zeg! Ik zou op zijn van de zenuwen en al lang een test gedaan hebben.

Veel succes en ik hoop dat het raak is.

Groetjes

Hallo allemaal,

Ja ik ben ook wel nieuwschierig maar ik weet ook uit ervaring dat te vroeg testen ook zinloos kan zijn dus wacht dan nog maar even. Maar ik heb wel sterk het gevoel dat ik nu zwanger ben, ik voel me gewoon heel anders, net als de vorige drie keren. Ben misselijk, koud, heb krampjes en steken onder in mijn buik, erg veel last van brandend maagzuur en mijn buik is ontzettend opgeblazen. En ik heb al een erg lange cyclus en ben in een jaar nog nooit zolang overtijd geweest dus vandaar dat ik wel denk dat ik zwanger ben, of het goed blijft gaan is natuurlijk nog even afwachten want het is nog wel erg pril. Daar ben ik liever voorzichtig mee. Maar we zullen zien. Voor jou wendy89 ook een spannende periode dan. Is het je eerste zwangerschap?

Voor mij is het inderdaad de eerste zwangerschap..
Vind het heel moeilijk om te voelen of ik het wel of niet ben.
Heb steken in mijn onderbuik, darmen zijn wat vanstreek, opgeblazen gevoel, af en toe kleine krampjes..

Denk dat ik morgen of overmorgen maar een test ga halen om uit mijn onzekerheid te komen

Sensitest extra gevoelig kan al vanaf 6 dagen voor je NOD!!! Ideaal vind ik zelf

Terug
Bovenaan