morgen eerste echo + angst voor contract

hey dames

morgen dan eeeeeiiiindelijk de eerste echo heb er zolang naar uitgekeken wel pas om 17:00 uur dus dat is minder. ik hoop echt dat alles goed is!

en dan nog even heel wat anders. 15-05 loopt mijn contract af en ik hoor morgen pas of deze verlengd wordt. echt zooooo vervelend op het laatste moment dat nog ff te horen..dat krijg je he met uitzendbureau's...en àls ik wel verlenging krijg dan is het maar voor 1,5 maand want dan neemt een ander uitzendbureau het over, dus moet me eigenlijk 2x bewijzen. ze weten ook nog niet dat ik zwanger ben, de opdrachtgever weet het wel die heeft beloofd nog niks te zeggen tegen het uitzendbureau...pfff wat een gestress allemaal! ik hoop maar dat ik me druk maak om niks, ik houd jullie op de hoogte!!

xxx
 
Spannend morgen dus, dubbel op!
Hopelijk is de echo goed en wordt het lange wachten beloond.
En sterkte met de contractverlenging.
Hoor graag hoe het voor allebei gegaan is morgen. Hopelijk slaap je wel goed...
 
echo gehad alles was goed!! ben nu 9+4 ipv 10+1 dus 1 dec uitgerekend haha op de valreep toch nog een dec mama!

nog niks over contract gehoord. ze ontwijken me al de hele dag...heb er al 4x achteraan gebeld ze belt gewoon niet trg. ben zo pissig nu!! dit is vast geen goed teken..
 
Super.... Tja op de valreep maar wie weet toch uiteindelijk een nov. Mama...
Wat balen van je werk...kunnen toch wel het fatsoen opbrengen om te reageren?

Succes
 
Dbby wat een mooi nieuws!! Gefeliciteerd met een goede echo. En toch net een dec.mama, ach we moeten allemaal maar zien wanneer het zover is. Veel scheelt het niet met elkaar.

Succes nog met je contract.
 
Terug
Bovenaan