Morgen eerste echo en superzenuwachtig

Helloo,

Ben morgen 9+5 en heb me eerste echo ben echt super zenuwachtig!! gelukkig heb ik de afspraak om 9:00 al hihihi...hoop zo dat alles goed is.
Had eerst niet echt last van kwaaltjes alleen gespannen en pijnelijke borsten, maar sinds Zaterdag af en toe zo misselijk klinkt raar maar ben er blij mee hahaah..
Ik denk dat ik heel slecht ga slapen vannacht let's hope dat we morgen goed nieuws mogen krijgen

Ik hou jullie op de hoogte

liefs ziana
 
Hihi spannend hè, ik had de eerste echo vorige week pas om half 12 hele ochtend zenuwachtig geweest. Gelukkig is de volgende gelijk om half 9 de 25ste

Liefs
 
Ben nu 9 weken met 8 week echo gehad, uitwendig. Maar ze zeiden wel gelijk dat als ze uitwendig niet goed konden zien ik een inwendige kreeg. Is altijd even afwachten
 
Hi Ziana,

Inderdaad spannend he?!
Ik hoop dat je een mooie echo hebt!

Morgen mag ik ook, dan ben ik 9 weken. Ik heb al een echo gehad maar sta extra streng onder controle. De vorige keer hebben we een hartje gezien, nu hopen dat alles nog steeds goed gaat!

 
Zo dat lijkt me wel lang duren tot de avond ben echt super zenuwachtig! Succes vanavond en hopenlijk vanavond goed nieuws! @huggy: jij ook veel succes morgen! Hoelaat moet jij ?
 
Terug
Bovenaan