Morgen eerste echo

Hoi allemaal!

Ik lees al een tijdje mee, maar heb mijn account net geactiveerd. Ik ben (na een jaar proberen) in verwachting van ons eerste kindje en heb morgen de eerste echo. Ik ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger. Super regelmatige cyclus vandaar dat ik het zo nauwkeurig weet.

Morgen heb ik dus de eerste echo maar ik heb sinds gisteravond ineens geen symptomen meer! Geen gevoelige borsten...niet meer misselijk..ahhh...ik vind het zo spannend. Ben zo bang dat het hartje niet klopt. Of dat het niet goed ingenesteld is.

Wie kan mij gerust stellen? :) Heb je symptomen als het niet goed ingenesteld is?

Vooral niet teveel druk maken, zwangerschapssymptomen komen en gaan! De ene dag heb je wel last en de andere niet.
Ga lekker genieten van je eerste echo morgen.

Ik heb ook morgen mijn eerste echo. Heel spannend. Ben dan 6 weken en 6 dagen. Ik heb ook niet veel kwaaltjes maar dat wil niks zeggen. Ik heb hem om 25.45.

Geen zorgen, komt vast goed. Door de schommelingen van de hormonen zul je niet altijd iets voelen. Is absoluut niet direct negatief. Ik heb zelf in het begin helemaal niet doorgehad dat ik zwanger was. Had een kleine bloeding toen ik eigenlijk ongesteld had moeten worden, wel duidelijk minder dan een menstruatie. Verder helemaal geen klachten zoals misselijk, zere borsten of iets dergelijks (ook niet later in de zwangerschap). Op aandringen van mijn man een paar dagen na de bloeding toch maar een test gedaan :) Eind Juni is de kleine man geboren :)
Veel plezier morgen en een hele goede zwangerschap gewenst!

Terug
Bovenaan