Morgen eerste echo

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden

Hier een berichtje van Angelique (pleegje)
Ik krijg morgen mijn eerste echo, ik ben dan denk ik?? 7 weken en 4 dagen zwanger.
Ik hoop zo dat er al iets te zien is en dat het hartje al klopt. De schrik zit er behoorlijk in na mijn vorige miskraam. We zitten allemaal in het zelfde schuitje daarom vind ik het zo fijn om alle verhalen te lezen, ik haal er veel steun uit.
Ik hoop dat ik morgen goed nieuws heb,groetjes Angelique

Sterkte met de komende uurtjes doorkomen, en dat alles maar goed mag zijn!!!!!!!
We duimen voor je!

Sannes
30 wkn

Nou heel veel su6 met de echo, en laat t ons weten he!
Toitoitoi,wish you luckdoor

quote: pleegje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-12-2005 13:58:32'));

Hoi Meiden

Hier een berichtje van Angelique (pleegje)
Ik krijg morgen mijn eerste echo, ik ben dan denk ik?? 7 weken en 4 dagen zwanger.
Ik hoop zo dat er al iets te zien is en dat het hartje al klopt. De schrik zit er behoorlijk in na mijn vorige miskraam. We zitten allemaal in het zelfde schuitje daarom vind ik het zo fijn om alle verhalen te lezen, ik haal er veel steun uit.
Ik hoop dat ik morgen goed nieuws heb,groetjes Angelique

Haai,

wat ontzettend spannend, ik kan het me ook helemaal voorstellen. Ben zelf ong. 6 weken zwanger en heb ook eerder een miskraam gehad. Ik laat snel aan jullie weten wanneer ik een echo heb en of het goed gaat.

Angelique, heel veel succes morgen en laat je het weten?
Groetjesss

Ik had ook rond die tijd mijn eerste echo vanwege een eerdere miskraam.
Dat is zo mooi! Ik moest er zelfs een beetje van huilen.
Geniet ervan!!

Liefs,
Mandy

Terug
Bovenaan