Morgen eerste echo

Erg spannend, morgenochtend krijgen we onze eerste echo! (7wkn) heb me al vanalles in mijn hoofd gehaald en momenteel denk ik dat het wel eens een bbz zou kunnen zijn, of een windei. Ik ontpop me als een ware hypochonder ;-)

Gelukkig kunnen we al om 8.15 u terecht, lekker op tijd...

Lfs

Hé Mickey,
Je probeert jezelf te beschermen tegen een enorme teleurstelling. Ik hoop dat het niet nodig is en dat je om 8.16 een prachtig hartje ziet kloppen.

Thanks Spike, klopt idd. Als mijn man begint over weer een dikke buik straks en een trappelend kindje kan ik gewoon boos worden...(hormonen hoor ;-)...) zeg dat nu maar niet, des te groter de klap!

Ben door m'n eerdere miskramen gewoon heel bang geworden. Alles wijst op een zwangerschap, de hormonen gieren door mijn lijf! Maar k vertrouw mijn lijf niet meer zondermeer als t op zwanger worden en blijven aankomt.

Maarrrr moet ook niet te negatief doen natuurlijk! Het is 1x gelukt, dus we hopen gwoon heel hard dat we over een maand of 7 weer zo'n mooi wondertje mogen verwelkomen :))

He!!

Ik duim voor je hoor, zal aan je denken morgen..snap je angsten maar zie het positief.. vorige keer heeft je lichaam ook een zwschap voldragen! Enne...hoe meer klachten hoe meer kans dat het goed zit he!! (bedenk ik me ook maar als ik iedere ochtend weer kotsmisselijk opsta..)
Liefs!

Ik moet morgen ook voor een echo.. best spannend allemaal..ik hoop dat het goed zit want ze dachten eerst dat het een buiten baarmoederelijke was en 2 weken geleden bleek na een opeartie toch van niet .. dus nu morgen weer.. hoop dat het goed komt wil dit zo graag..

En succes voor morgen dus!!

Liefs Lindsey

hoi hoi

ik mag morgen ook voor de eerste echo, maar dan om 10 voor 11.
en verder doe ik ook met je mee. denk ook aan vanalles wat mis kan zijn, vooral eigen bescherming denk ik.

succes morgen

gr daan

Terug
Bovenaan