morgen eerste echo....

Hey meiden,

Ik ben nu 11 weken zwanger en ik mag morgen om 9.45 voor de eerste echo. Ik vind het echt zo super spannend!!! Kennen jullie het gevoel nog dat je vroeger had een dag voor je verjaardag of een dag voor Sinterklaas? Dat gevoel heb ik nu!! Ik hoop een klein beweeglijk kindje te zien, maar ik hou er ook rekening mee dat het niet goed is.. Hoop echt dat we het hartje mogen zien kloppen.
Ik voel me trouwens nog wel top-zwanger. Ik heb net namelijk mijn lunch er nog uitgegooid.. Verdwijnen jullie kwaaltjes al een beetje??
Spannend zeg!!!!!
Liefs Chantal

Spanned hoor, zo`n eerste echo.
Mijn kwaaltjes zijn nog vollop aanwezig. Het is lastig maar ik probeer het als een goed teken te zien. Ik ben nu 10 weken zwanger.

Spannend! mijn kwaaltjes zijn minder. De misselijkheid is sinds een paar dagen gelukkig over maar de moeheid is nog goed aanwezig en de gespannen borsten ook.

gr Andrea\

Hoi wat spannend nu pas de eerste echo. Ik heb zelf niet zo lang hoeven te wachten, omdat ik een onregelmatige cyclus heb mocht ik met 6 weken al voor de 1ste echo. Wist toen alleen nog niet dat ik toen 6 weken was. Hoop voor je dat alles goed is. Laat je het morgen even weten?

Liefs

Terug
Bovenaan