morgen eerste Echo!!!

Pfff wat spannend haha. Zoals zoveel a.s. Mama's ben ik ook onzeker! Ik heb net als bij onze dochter maar weinig kwaaltjes, en af en toe denk ik zelfs dat ik maar wat verzin om mezelf wijs te maken dat het wel goed is haha. Die hormonen doen gekke dingen met je als je zwanger bent ;)

Ik vind het vooral ook spannend omdat mijn vriend niet mee kan, die is weg voor zijn werk. En omdat ik weet dat hij het ook niet leuk vindt heb ik het ook nog eens met hem te doen ;) Ik ga niet helemaal alleen, ons dochtertje gaat mee en mijn schoonzus. Die gaat vooral mee om die kleine meid bezig te houden voordat ze boos wordt dat Bumba niet op het schermpje te zien is hahaha!!

Ik ga nog even duimen dat alles goed gaat morgen en we een heel mooi harte zien kloppen.

Lfs mij
 
Suc6 morgen, ik mag morgen ook weer naar het ziekenhuis voor een echo, ik loop in het ziekenhuis vanwege diabetes.
Ben vandaag 10 weken zwanger en ben ook best wel onzeker.
Zal voor je duimen.

Liefs Mariska
 
Jammer dat je vriend het moet missen zeg! Maar succes meis, ik hoop dat je een mooie echo te zien krijgt! Laat je het ons wel even weten?

Liefs,
Marieke
 
Terug
Bovenaan