Morgen eerste keer kinderdagverblijf.... snif...

A

Anoniem

Guest
Tja, de titel zegt het al: morgen gaat Job voor het eerst naar het kinderdagverblijf, en ik kan er nu al een traantje om laten... Misschien ook wel omdat het morgen mijn eerste werkdag weer is (na 5 maanden, dus ik zou niet mogen klagen).

Nou ja, het gaat  vast allemaal hartstikke goed, maar wat zal ik blij zijn als ik hem morgenmiddag weer mag ophalen!

Wish me luck!!!

groetjes, Esther  

hoi,
komt allemaal goed zegt diegene die haar baby nog niet langer dan uurtje heeft weggebracht hihi
maar effe zonder gein lijkt me ook rot hoor vooral na zo'n lange tijd.

groetjes,
marike

en oja good luck

Succes en sterkte morgen!!
Eerste keer is niet fijn: mijn vriend had de eer en belde mij huilend op het werk dat ie t zo erg vond! T ging ook wat gehaast, daar baalde hij erg van: dus ruim op tijd vertrekken, zodat je tijd hebt om afscheid te nemen en de dingen goed uit te leggen!!
Enne, je mag altijd ff bellen hoe t gaat, heb ik ook gedaan.
T komt vast goed!!
Sterkte ermee,
groetjes mira

Hai meid,
komt goed, komt goed. Is altijd moeilijk de eerste keer wegbrengen. Ik denk dat alle mama's dat wel hebben. Ik  heb het in elk geval ook gehad. Maar nu... een paar maanden later breng ik hem fluitend. Even doorbijten dus.
Groetjes Veerle

Hoi Esther,

Hoe is het gegaan? Viel het een beetje mee?

groetjes,
Karin

en ik ook! t is hier precies zoals veerle zegt, de eerste keren niet leuk, maar nu al helemaal gewend (na 3 weken)
hopelijk is het meegevallen!

Terug
Bovenaan