morgen eerste prikjes:(

nou morgen is het ook zover voor Amy en krijgt ze haar eerste prikjes.... zie er nu al tegenop pff ben zelf panisch voor naalden(en ik zet zelf injecties met mn werk maar goed zijn niet voor mij dan he)
en moet nog pcmol in huis halen!! adviseerde ze!!

mnijn eerste reageerde altijd enorm heftig op die prikken met koorts en huilen maar goed dat is al (over 4 dagen) 6 jaar geleden dus die prikken zijn wel goed veranderd want die van mn vriendin had er geen last van....

maaarrr nu is amy enorm verkouden snot neusje enzo prikken ze dan wel???

hoe reageerde jullie kids op de prik?
liefs daan

tja Andries is er echt ziek van geweest. 38.9 huilerig, kreunen. Was alleen rustig als hij de hele dag bij een van ons kon liggen.
Met een halve zetpil naar bed gebracht, en de volgende dag was er niks meer aan de hand.
Helaas mogen we over 1,5 week alweer.

Lycke had er geen last van alleen 's avonds een beetje verhoging, maar verder niks. De 2e van ons had er meer last van, kreeg vuurrode benen en deed mega zeer, die heb ik dus altijd voordat ik ging al een zetpil gegeven en dat hielp, ik zou zodra ze er last van krijgt een zetpil geven en meestal zakt het dan snel af.

Ik mag volgende week voor de 2e prikken

Hey,
Liam heeft er ook geen last van gehad, alleen veel geslapen na de tijd! En Liam was ook verkouden, volgens mij maakt dat niks uit hoor!
KOm op meissie, het is voorbij voordat je er erg in hebt! Wat bij mij heel fijn was is dat ik heb gevraagd of ik LIam vast mocht houden, dan kon ik hem tijdens de prikjes gelijk troosten!! Hij heeft bijna niet gehuild!

xx

Yordi heeft toen van de prikken ook erge last gehad. Quinn heeft eventjes gehuild tijdens de prik, was 's avonds wat meer aan het huilen. Een zetpilletje gegeven en de volgende dag was er niks meer aan de hand. Ik heb toen quinn de prik kreeg even flink de beentjes gemasseerd op de plek van de prik. Dan wordt het sneller verdeeld. Dat hielp bij yordi en quinn allebei erg goed. Als ze verkouden zijn mogen ze hier wel gewoon prikken hebben, alleen als ze koorts hebben niet.
Succes meid, het is indd zo voorbij.

Liefs marielle

allebei de kinderen huilde flink tijdens de prik maar waren daarna weer stil maar sliepen veel....
Maar mama's hartje doet toch elke keer weer zeer hoor bij zon prik.... zo zielig!!

Sterkte morgen'

xxx

Terug
Bovenaan