morgen eindelijk 12 weken!!!

nou morgen ben ik dan eindelijk 12 weken zwanger!!
toch wel een erg fijn gevoel
en de 23e de eerste keer naar de verloskundige nu ik niet meer naar het ziekenhuis hoef
ben benieuwd

xx

Hey meiden,
vandaag 12 wkn en 2 dgn.. toch wel een fijn gevoel hoor! heb me veel druk gemaakt, maar morgenochtend om 9 uur horen we als het goed is het geweldigde geluid van het hartje van onsklein kruimeltje..

Moet zeggen dat ik me nog wel druk maak.. maar dat hoort er wel een beetje bij he?

grx Debby

Fijn he die mijlpaal?! Gefeliciteerd allemaal. En Debby: volgens mij houden de zorgen nooit meer op.. die beginnen bij de verwekking van een kind en zullen nog tientallen jaren in verschillende vormen naar boven komen  ! Heel normaal dat je het nog spannend vind nu, hebben we denk ik allemaal wel.
Succes bij de vk!
groetjes, Rudy

thx

ik denk alleen dat ik geen echo meer krijg aangezien in het ziekenhuis al is vastgesteld hoever ik ben
is er iemand anders vanuit het ziekenhuis naar de verloskundige gegaan?

denk eigenlijk dat ze dan alleen nog het hartje luisteren

xx

hoi hoi

ik was ook eerst bij de gyn onder behandeling en nu bij de verloskundige.
bij het eerste bezoekje werd geen echo gemaakt, omdat ik er 3 dagen eerder een had gehad.
maar a.s. donderdag maakt ze toch nog een echo.
dus ik heb geluk. ben dan bijna 15 wkn

groetjes en succes
mama peet

Maar krijgt niet iedereen standaard een 20 weken echo dan?

Ik heb een eerste echo gehad om te kijken hoever ik was! Toen heb ik nog een echo voor de nekplooimeting gehad (daar hebben we zelf voor gekozen), en straks met 20 weken, heb ik weer een echo!

Hoe zit dat bij jullie dan?

Liefs

Terug
Bovenaan