Morgen eindelijk de 20weken echo!

Pfff, je geduld wordt tijdens een zwangerschap aardig op de proef gesteld zeg! Sinds de laatste echo, was met 10 weken, kijk ik zo uit naar de 20 weken echo! En morgen mogen we dan eindelijk!! We hebben er ontzettend veel zin in, en heb de bevestiging soms even nodig dat alles goed is!
Ik hoop dat de komende maanden wat sneller voorbij gaan, zodat het ook sneller augustus is!
Meiden die rond deze dagen ook de echo krijgen, heel veel plezier en laat even een berichtje achter hoe het was!!

Wij hebben morgenavond ook onze 20 weken echo :)! Ik vind het idd ook fijn om toch weer even die bevestiging te krijgen dat alles goed is. Wij zijn ook reuze benieuwd naar het geslacht!! Iedereen die deze week mag, veel plezier!!

Heel veel plezier morgen!!
Wij mochten vandaag en gelukkig is alles helemaal goed met de kleine! Het ligt wel in een vreemde houding en in een stuit maar dat kan nog goedkomen!
En ik wilde zooooooooooo graag weten wat het wordt, maar de kleine hield de benen stijf op elkaar!! Hoewel ik dus heel blij ben met een goede echo baal ik stiekem wel dat we nog niet weten wat het is...

@Fa en Sjess, veel plezier morgen! En succes met wachten tot morgen. Wij hebben eind deze week de 20 weken echo.
@Lince, jammer dat ze niet konden zien wat het wordt. Krijg je nog een andere echo binnenkort of laat je je nu verrassen?

Terug
Bovenaan