Morgen feest!

Nou morgen is het zover...Stijn wordt 1 jaar!! We hebben morgenmiddag en zondagmiddag feest. Ben benieuwd wat hij van alle drukte vindt. Dit is een beetje een rare dag omdat Stijn vorig jaar natuurlijk op vrijdag geboren is......ik weet nog precies wat ik toen allemaal deed, grappig. Om 15.00 stond ik nog te dweilen omdat ik toch echt vond dat dat af moest zijn, daarna begon ik iets te voelen. Te veel bezig geweest dacht ik nog. Daarna twijfel, zal ik nog met mijn dochter naar de zwemles gaan of niet...twijfel twijfel, toch papa maar mee. Tijdens het eten, dit is toch wel echt iets hoor...zullen we oma maar vast inlichten dat ze straks moet komen.....5 minuten later, bel maar dat ze nu moet komen! haha. In het ziekenhuis de Voice nog gekeken met de verloskundige en toen ineens was ons derde wondertje er....Super.

Lieve Karlijn,

Wat is het afgelopen jaar voorbij gevlogen hè?! Mooi om zo terug te blikken op de dag zelf, altijd weer een bijzondere gedachte.

Van harte gefeliciteerd met Stijn zijn eerste verjaardag en ik wens jullie morgen en zondag hele gezellige dagen. Lekker van genieten hoor maar dat zit wel goed.

Liefs Lynn.

Nog van harte gefeliciteerd!! Hebben jullie een leuk feestje gehad en vond Stijn zijn cadeautjes leuk?

Wat gaat de tijd snel he, ik herinner me ook nog goed hoor dat hij geboren werd, als de dag van gisteren. Zo'n bijzonder moment blijft je altijd bij.

Geniet van jullie ventje!

Bedank voor de felicitaties. Stijn heeft twee dagen echt genoten van alle aandacht. Tijdens het zingen van: lang ze hij leven, zat hij te glunderen in zijn stoel....heerlijk! De bumba slingers en de ballonnen waren een succes. Met z'n cadeautjes heeft hij al volop gespeeld. Het was een top-weekend!

Terug
Bovenaan