Morgen gaan we dr voor,,,,,;)))))))))

A

Anoniem

Guest
Ff weer een nieuwe up date !!!!morgen is het weer zo ver ,,,5 keer,,,En we gaan weer van start 10:45 ,,,,maandag goed nieuws 4 eitjes ,,, 1aan de rechter kant ( vint het nog steets raar dat daar ook wat zit )maar niet zo groot 14 mm en links 3 waar van 18 mm voel ze aan bij kante zitten ppfff ik hoop dat het morgen raak is ,,,,ander ga ik tog over op IVF denk ik of niet????,,,,,,het is wel moeilijk aan die pregnyl te kommen hoor frustie hopen dat dit de laatse x was en is ,,,,,hoe gaat het met de rest ,,,,en hoe erven jullie het voor de pregnyl,,,Mesen voor de gene die morgen moeten ik duim me weer een rondje ,,,, Gr. Van mij en slaap lekker dikke knuffel,,,,,;)

Dat is zeker spannend meid!
Ik hoop voor je dat het deze keer wel raak is.

Hebben jullie al aangegeven voor ivf door te willen gaan? Hebbn de artsen dat ook gezegd dat als het nu niet lukt dat ze dan overgaan naar ivf?
Ik hoop het voor jullie!

Succes

Hai Marie,

Ik hoop heel erg voor je dat morgen dé keer is, dat het raak zal zijn! Het is je van harte gegund hoor!

Hebben jullie al de optie van IVF besproken? Het lijkt mij wel dat jullie door mogen toch? als deze keer niet raak is. Ik heb afgelopen maandag mijn eerste IUI gehad en bij ons staat nu vast dat we hierna nog 2x IUI doen en daarna sowieso doorgaan naar IVF. (Ik heb deze IUI trouwens zonder Pregnyl gehad maar misschien de 2de wel met Pregnyl, hoop dat het net nodig is)

Ik ga heel hard voor je duimen dat het nu raak zal zijn! Succes en sterkte!

Liefs Lynn.

Hoi hoi

@mascha239
Nou poging 5 ,,, ja heb het met de gyn over IVF gehad zij zei ja het kan als je wilt maar deze kansen gaat het ook,,, dus ik ben nog eigelijk besluit loos ,, hoop dat het raak is deze x en wat ik ga doen als het niet raak is kweet niet zie ik denk dan ,ik zeg het wel maar ik denk als het moment daar is ,,maar ik hoop op goede zegen ,,

@lynn
Ja mag wel door maar we weten nog niet ,,hoop dat het raak is , zonder pregnyl waarom dan als ik mag vragen ,, maar viel wel mee hè de eerst x de volgende ook hoor maar bij lukte het ook de 3x boven wonder ,,,

Thanxs voor het duimen ,,, ik duim ook voor jullie ,, en hoe voel ik me ,,????? Wil er niet te veel aan denken het is wel aan het rommelen op een hele ander Manier,,, maar om dat het een x fout zat kan ik niet egt zeggen wat ik nou voel ,,, dus ik zie het wel en doe rustig aan ben wel iets moeier,en iets miselijk maar dat kan ook dat ik dan iets te door denk ,,,,kan het ook niet egt vergelijken dus is afwacht,,, ik ga ff me up to date lezen niet en ik duim boor jullie hoor meiden ,, en die meiden waar het niet ia gelukt hè jammer verdorie

Dikke knuff en fijne weekend en tot gauw
Gr. Van mij Marie

Terug
Bovenaan