Morgen gaat Enzo naar de psz!

en moeders heeft er vannacht niet van geslapen.... Ik kan het niet helpen maar ik ben gewoon zenuwachtig. Ik weet totaal niet hoe hij reageert op andere kinderen en naar een "vreemde" moet luisteren....
Enzo speelt altijd met oudere kinderen en dat gaat goed.
Ik vertel het m elke dag dat hij naar de psz gaat en dat het daar onwijs leuk is en hij begint dan helemaal te glimmen. Hopelijk is dat morgen ook zo....

mja... deze moeder gaat janken!

liefs van een zenuwachtige
Di Silva mv Enzo

Gaaf Enzo, de PSZ is echt leuk hoor, dat zul je zien. Misschien is het de eerste keer (keren) wat moeilijk om afscheid te nemen van mama, maar je zult zien dat je het snel naar je zin krijgt daar.

En als mama moet huilen moet ze dat gewoon doen. Deed ik ook toen ik Merijn de eerste keer had weggebracht en naar huis liep, maar ja, hij huilde ook heel erg bij het afscheid, dus dat was extra erg. Bij Siebe echter was het al een heel ander verhaal. Hij was de gang naar de PSZ natuurlijk al vele malen gewend en dus zag hij me al bijna niet meer staan. Dat was toch een stuk relaxter mijn kind wegbrengen.

Enzo en mama, veel succes morgen!!

Groetjes Fonske.

he hoi!
op dit moment zit ik thuis en heb ik Mila net een klein uurtje geleden weggebracht voor de eerste keer,ook naar de peuterspeelzaal.
dus weet precies hoe je je voelt.
ik vondt het ook spannend,maar had wel een gevoel van dat ze het superleuk zal gaan vinden.ze ging gelijk spelen en het afscheid ging goed...
maar wel gek,daar zit je nu dan..het is wel weer een nieuwe fase..je kind moeten delen met anderen..het zal wel wennen..zucht!
liefs piewie.

Linde is maandag voor het eerst geweest en mocht vandaag weer, nou het leek wel alsof ze er al maanden komt.
Ik kreeg een kus en er werd snel gezwaaid en daar ging mijn meisje, op ontdekkingstocht.
Toen ik haar ging halen was ik wat vroeg en kon even kijken hoe ze in de kring zaten en liedjes aan het zingen waren.
Linde zat helemaal moe te duimen, en toen ze even mochten gaan lezen liep ze gewoon langs me heen en ging zitten met een boekje bij de andere kindjes!!!
Boehoe....ze zag me gewoon niet meer staan...wel een heel goed teken dat ze het superleuk vind.
Pas nadat ik een tijdje mer de juf had staan kletsen zag ze me, maar was nog niet klaar met spelen hoor.
Leuk hé zo'n nieuwe fase, lijken ze weer wijzer en groter.

groetjes Daniëlle.

oh, heel veel succes morgen, en ook veel plezier natuurlijk.
Iedereen voelt  het anders natuurlijk maar hier geen tranen maar genieten
van mijn kleine-grote meid en een ochtendje voor mezelf.
enne Linde slaapt nu nog.......

Tis inderdaad die nieuwe fase waar ze ingaan... Lijkt me erg raar, na 2,5 jaar Enzo om me heen ineens 2 ochtendjes voor mezelf! Op zich wel lekker maar ja... gelukkig herkennen jullie dat gevoel.
Nou, moeders zal zich proberen groot te houden. Ik heb zijn tas al gepakt met luiers, pakje drinken en een banaan.
Zucht, kleintjes worden snel groot....

liefs
di silva

En, heb je al bedacht wat je morgen gaat doen?
Even lekker de stad in, of naar de kapper.
Geniet er maar van dat je even tijd voor jezelf hebt. Mijn ervaring is (in de begin tijd dat Julian naar het kdv ging) dat je beter iets voor jezelf kunt plannen dan terug gaan naar huis. Na een paar keer is het niet meer zo vreemd om  in een leeg huis te komen, maar die eerste keren was ik blij dat ik andere dingen te doen had. De tijd ging daardoor ook sneller.

Succes!

Ellen mv Julian

Nou, we hebben 't overleefd.. Ik mocht nog ff bij m blijven en toen ben ik weggegan (jawel, traantjes weggepinkt). Enzo huilde even maar daarna ging het erg goed. Hij heeft lekker gespeeld en liedjes gezongen. Echt een pak van mijn hart.
Kan ik vannacht weer slapen... hi hi hi

Maar het legen huis is inderdaad erg raar, zeg. Ik ben maar aan de schoonmaak geslagen met een cd keihard op. Het is zal na een paar keer wel wennen, een leeg huis.

Liefs van een happy mom
Di Silva

Terug
Bovenaan