Morgen geen Nutricia in Kassa!!

Zojuist gebeld door Kassa, dat de NVM Makelaar voor gaat en dat ze er hopelijk volgende week wel aandacht aan kunnen besteden...
Hiervoor zouden ze weer opnieuw contact opnemen, dus helaas meiden nog even geduld!

Nutrica zegt dat de prijsstijgingen bepaald zijn door de winkeliers en zij hun adviesprijs van bijvoorbeeld de nutrilon 1 maar verhoogd hebben met slechts Eur 0,20. Hun adviesprijs van de Nutrilon 1 is nu Eur 11,19 en de winkeliers hebben dit altijd veel goedkoper verkocht en hebben nu zelf bepaald de prijzen te verhogen...
En dat ze hier helemaal niks aan kunnen doen. Ja, ja!!
Groetjes,

Barbara
 
hoi,
ik zag eergisteren dat de c1000 de prijs weer had verlaagd van 12 euro naar 9,75.
maar ja, das nog 2 euro duurder. je betaalt (ik weet het mag niet meer maar doe het stiekum toch nog) 20 gulden voor een pak nutrilon.......!
be lach e lijk gewoon.
we wachten af op volgende week.
groetjes helma
 
vrijdag idd de nieuwe Nutrilon gekocht, ipv € 7.79 nu € 9.45!!! Absurd! Een prijsverhoging van 2 euro! (= bijna 5 gulden...)
Maar dan heb je wel geen mes meer nodig en een ohzo handig dekseltje waar het lepeltje in kan....Jongejonge zeg.

mama van Olivia
 
Hallo allemaal,

Ze kunnen het mooi vertellen op de site van nutrilon.....In overleg met verschillende ouders hebben wij een nieuwe vepakking ontworpen.....Is die prijsverhoging ook in overkeg gegaan met die ouders denk het niet!!!

Ze hebben volgens mij gewoon een andere verpakking bedacht om die prijsstijging door te kunnen voeren...

Ik vind het een belachelijk gebeuren.....ik heb inmiddels genoeg oude verpakkingen ingeslagen.....stelletje oplichters zijn het!!!!


Hehe dat lucht op!
 
Ik ben naar de jongegezinnenbeurs geweest en heb daar met iemand van Nutrilon over gesproken, zij vertelde me dat de voeding jaren geleden veel duurder dan dat ie op dit moment is.
Of dat waar is weet ik natuurlijk niet omdat ik sinds maart van dit jaar voor het eerst mama ben geworden en er van te voren niet naar keek.
En dat de prijzenoorlog het schuld is van de verhoging.
Ben dus ook zeer benieuwd hoe dat zaterdag in Kassa gaat!!!

Groetjes Ilona, mv Bram (14-03-'05)
 
Terug
Bovenaan